Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '16

 
Kategori
Güncel
 

Yolunuzu değiştirin !

Yolunuzu değiştirin !
 

Utanıyorum.
Gerçekten utanıyorum.
Ara sokaklarda yahut caddeler de yürürken önümde tek bir kadın gördüğümde utanıyorum. Çünkü biliyorum ki o kadın -ne yazık ki- benim adımlarımı hissediyor ve her gün haberler de okuduğu tecavüz haberlerini anımsayıp korku ve paniğe kapılıyor. İstemeden o kadını/kadınları korkuttuğum için çok üzgünüm ve utanıyorum. Hızlı yürüyeyim önüne geçeyim korkmasın diyorum hızlı yürümeye başlayınca korkacağını biliyorum. Yavaşlayayım desem hazır kıta ona saldıracağım ihtimaliyle yürüyen kadın daha da gerilecek belki karşıdan karşıya geçerken ışıklara bakmak yerine benim gölgeme bakacak geliyor muyum diye. Mecburen yolumu değiştiriyorum. Yanlış anlamayın ben yolumu değiştirmeye razıyım. Yeter ki kadınlarımız sokakta yürürken arkasından gelenden korkmadan yürüyebilsin.
Çok kötü birşey bu arkadaşlar. Şunları yazarken bile o kadın/kadınların yüzüne nasıl bakarım diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Utanıyorum.
Söyleyin ya hu hemcinslerim ? Siz bu durumu hiç yaşamadınız mı? Hiç utanmıyor musunuz? Peki ne yapıyorsunuz?
Bir şeyler yapın. Ne olursa, elinizden ne gelirse. Hiç bir şey gelmiyorsa yolunuzu değiştirin.
 
Toplam blog
: 4
: 236
Kayıt tarihi
: 29.05.14
 
 

Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sağlık Kurumları Yöneticiliği mezunuyum. İzmirde yaşıyorum. Toplum G..