Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '16

 
Kategori
Güncel
 

Türklük bir gün ayıkacak

Türklük bir gün ayıkacak
 

Bir gün ayıkacak Türklük

Titreyerek kendine gelecek mutlaka

Ve mutlaka

Silip atacak elinin tersiyle bugünlerin

Tertip ve düzenlerini

Şu Araplaşma dolambaçlarını

Haykıracak yüksek sesle

Ey Türkoğlu bırak bu safsataları

Kurtul bu Araplaşma ipnozlarından

Unutulmasın bir gün parçalanırsak

Bizi bu Araplaşma ipnozları parçalatacak

Evet Tanrı vardır ve tektir

Yalnız o Tanrı

İnsanları ulus, ulus yaratmıştır

Ve her ulus bağımsız be bağlantısız

Özgür biçimde özüyle yaşasın

Kimse kimseyle düşman olmasın

Barış içerisinde yaşasın istemiştir

 

Ne zaman ayıkacağız

İşte o zaman kendimiz olup

El ele birlikte özgür ve özgün yaşayacağız

Ve şöyle devam ediyorum görüşümü

...

BARIŞ DOĞURAN ÜLKÜ

Dündeyim Türk’teyim

Saygı ve sıra bilincinin

Yüceliğini görmekteyim

Türk’ü sevmekteyim

.

Küçüğüm Ergenekon’dayım

Çoğalıyor çoğalıyorum

Dar geliyor bu yer soyuma

Demirden dağları eritiyorum

...

Yol alıyorum Anadolu’ya

Yol gösteriyor Asena

Bu bilinmez yolculukta bana

Varıyorum taa Tuna’ya

...

Gelişiyorum

İnsanlaşıyorum

Barış söylüyor

Barış yazıyorum

.

Ancak güçlü ve akıllı olanlar

Barışı yazarlar

Budur işte benim atalarım

Ben onlarla övünüyorum

.

Bugündeyim yalan ellerdeyim

Saygı ve sıra bilincini özleyenlerdenim

Hep kavga hep kavga gördüklerim

Yadsıdıkça yadsıyan hallerdeyim

.

Yastayım yasta

Türk’ü görmekteyim hasta

Bıraksan yığılıp kalacak oracıkta

Hey gidi Koca Türk hey

...

Silkelen be silkelen

Bu mu yakışan

O yarattığın tarihe

Barış yaşatan sana

.

Yarındayım

Yanımda Koca Türk

Önümde büyük gelecek

Türk’ü bekler bu bir gerçek

.

 

Çözmüş elini ayağını o Koca Türk

Kurtulmuş yine emperyalizm oyunlarından

Gelmiş kendine

Türk insanlaşması aydınlatıyor insanı

.

Bu sefer duygusal olmuyor

Akla ve bilime dayanıyor ülkü

Bu ülkü duygusal değil pozitif ülkü

Türk mutlu ve ebedi yaşamakta

.

İşte bu ülkü barış doğuran ülkü

Ne güzel

(Halil Güven-Şiirlerim Söke)

Saygılarımla

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..