Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '07

 
Kategori
Aile
 

Yorgun yüreğim.

Yorgun yüreğim.
 

Dün gece gördüm düşümde! Seni özledim anne!

Elim yine ellerinde, gözlerin ağlamaklı, gözyaşlarını sildim anne! Camlar düştü yerler, elim, elim kan içinde!

Beni bul, beni bul annem. Dün gece gördüm seni düşümde.

Gözlerinden akan bendim düştüm göğsüne, söyle canın yandı mı annem.Camlar düştü yerler, elim, elim kan içinde!

Yanıma gel, yanıma gel annem.Bir kez olsunda sızlanmadım anacım, bir kez olsun!

Ayağımda giyecek ayakkabım bile yokken isyan etmedim!Dert etmedim!

Bir kez olsun dostlarımdan kazık yediğimde ah etmedim!Dert etmedim!

Oturduğum evimin duvarları nem ve koku içindeyken Allahtan uzaklaşmadım!Kopmadım!

Sürekli birilerinin derdini dinlerken, bir kez olsun da birileri de neden beni dinlemiyor demedim!Sabırla dinledim!

Ne zaman birilerine bir sıkıntımı anlattıysam, üzülme geçer dediklerinde!Neden beni benim gibi dinlemiyorlar demedim!Ben insanları insan oldukları için sevdim annem.Neden insanlar beni çıkarları için seviyorlar diye sorgulayamadım…

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..