Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '15

 
Kategori
Şiir
 

Yorgun yüreğim

Yorgun yüreğim
 

Ne kadar iyi bakarsan bak

Ne kadar sıkı durursan dur

Ne kadar sevgiyle yoğrulursan yoğrul

Öyle bir noktaya geliyor ki insan

Sadece bakakalıyorsun olup bitene

*

Hayat bildiği gibi an be an akıyor

Ders diye biriktirdiklerimse gitgide çoğalıyor

Ama heyhat, gülümsemelerim de azalıyor

Beynimse soru-yanıt aramanın peşinde

Sorguluyor, sorguluyor, sorguluyorum

*

İnsanlığı yitirmenin uçurumundayız galiba

Bir çiçeğe tutunmaksa çaba gerektiriyor

Kimimiz kendi kendimize gidiyoruz yolda

Kimimizin gidişini başkaları gerçekleştiriyor

Kimimiz isyanlardayız insanlık adına

*

Benim artık yüreğim yorgun, yüreğim!..

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..