Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '08

 
Kategori
Sinema
 

Yudum yudum mutluluk.

Yudum yudum mutluluk.
 

Sizlerede link'ini verdiğim, duygu yüklü bir kısa film izledim bu gün.
Küçük bir kızın, ağlayan genç bir kadına elindeki mendili uzattığı bir sahneyle başlıyordu!
Ve küçük bir gülümsemenin bir çok şeyi değiştirebildiği anlatılmaktaydı.
_Mendilci kız sahilde dolaşırken ağlamakta olan genç kadını fark eder.
Ona bir süre gülümseyerek baktıktan sonra elindeki mendil paketini verir.
Genç kadın para vermek için çantasını karıştırırken o çoktan gözden kaybolmuştur.
Onun ardından bakarken yüzünde tıpkı küçük kızın yüzünde olduğu gibi bir gülümseme belirir.

Bu gülümseme yudum yudum tadılacak mutlulukların habercisidir adeta!

O mendil sayesinde gözyaşlarına hakim olan genç kadının eli birden cep telefonuna gider ve sevgilisine mesaj yazar.

Sevgilisi o esnada bir restorantta efkarlı bir halde rakı kadehlerini devirmektedir.

Gelen mesaj onu bir anda kendisine getirir, adeta ayıltır!

"Seni seviyorum" yazılıdır telefonunun ekranında.

Çok sevinir ve garsondan çok acele hesap ister.

Belli ki koşarcasına sevdiğinin yanına gidecektir.

Hesabı ödedikten sonra tam kapıdan çıkacakken gerisin geri döner.

Avucunda sıktığı bir kağıt elli liralığı garsonun avucuna bırakır.

Garson çok sevinçlidir, gülümseme belirmiştir yüzünde.

Mesaisi bittikten sonra bir markette bulur kendisini.

Kendisine verilen yüklü bahşişin bir bölümüyle alışveriş yaptıktan sonra, mutluluğunu konak meydanında kuşlara yem vererek paylaşmak ister.

Tam oradan ayrılacakken o da geri döner ve elinde kalan yirmi liralığı yem aldığı kadının avucuna sıkıştırır.

Yaşlı kadının yüzünde de aynı gülümseme belirmiştir.

Gecekondusuna dönerken, o parayla kasaptan alışveriş yapar.

Aldığı eti kavurduğu anda bir kız çocuğu kapıdan içeri süzülerek girer.

Mendilci kızdır o ..

Yüzünde aynı gülümseme vardır.

Tıpkı annesinin yüzünde olduğu gibi.

Film bu sahneyle sona ermişti.

Beğeneceğinizi düşünerek siz dostlarıma da tavsiye etmek istedim.

İzlediğinizde bana hak vereceksiniz!


http://www.akilli.tv/video/106048/kisa-film-GULUMSE-Smile.aspx


 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..