Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yükselen Toplum Olmalıyız

“Eğitimdir ki bir milleti
Ya özgür bağımsız şanlı yüksek bir topluluk halinde yasatır
Ya da esaret ve sefalete terk eder”
(Atatürk)

Yükselen toplum
Yani her yönüyle gelişmiş toplum
Her daim bu uğurda yol alan toplum
Türk toplumu böyle olmalı işte
Bunun için
Öncelikle Atatürk düşüncesine gelmek lazım
Atatürk
Gelişmiş Türk Ulusu yaratmak için
Eğitime gerek var diyor
Doğru eğitimden söz ediyor
Doğru eğitim bilimsel eğitimdir
Bilimsel eğitim
Kişide değerlemeler oluşturarak
Kişinin kendisi olmasını sağlamaktır
Öğrenmeyi öğrenip
Sürekli öğrenme üzerinde yol alıp
Toplumu yüksek toplum kılmaktır
Bilimsel eğitim kişide
Öğrenme merakı geliştirir
En kolay öğrenilen konu merak edilen konudur
Bu konuda kişi
Herkesin öğrenebileceğini kabul eder
O güvenle öğrenmeye başlar
Herkes öğrenir arada sadece zaman farkı olur
Ve kişi öğrenme karakterini beller
O yolla kolayca öğrenir
Öğrenme karakterleri
Görsel
İşitsel
Kinestetiksel şeklinde belirlenmiştir
Bunlar tek başına olduğu gibi
Birer birer ikişer ikişer üçer üçer de olabilir
Kişide bu saptanmalıdır
Bunu da oklu görevlileri gerçekleştirecek
Öğrenemeyen öğrencinin
Öğrenme karakteri üzerinde
Öğrenme çalışması yapılıyor mu ona bakılacak
Yapılmıyorsa hemen o yola geçilecek
Öğrenme çalışmaları sürdürülecek
Öğrenmeyi öğrenme beş aşamalıdır
Kişi
Konuyu algılayacak anlayacak
Beceri kazanacak sezi gücünü yakalayacak
Bilgiyi transfer edebilecek
İşte bu aşamalar sonrasında
Kişi bilimsel eğitim almış olur
Normal zekâsı ve duygusal zekâsı gelişmiş olacak
Özsaygı özdenetim sahibi olacak
Empati yapabilecek
Sorun çözücü olacak sorun bırakmayacak
Her sorun hemen çözülecek
Ve bu koşullarda işbirliği gelişecek
İnsanlar işbirliği ile
Yükselen toplumu gerçekleştirecekler        
Yaşam garantisi oluşacak
Güvenlik garantisi oluşacak
Sevilme duygusu karşılanacak
Bir statüye sahiplik oluşacak
Ve herkes kendini özgürce ifade edebilecek
Ve canlarım böylece
Sevgili Atatürk’ümüzün hayalleri gerçekleşecek
Özgür bağımsız şanlı bir Türk Toplumu çıkacak ortaya
Ne esaret ne sefalet görülecek ülkemizde
Ben diyorum ki
Gelin hemen bilimsel eğitime geçelim
Ulusumuzun geleceğini garantiye alalım


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..