Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

25 Ağustos '07

 
Kategori
Siyaset
 

Yunanistani biz, bizi onlar yakiyorlar...

Yunanistani biz, bizi onlar yakiyorlar...
 

Yunanistan Başbakanı Kostas Karamanlis, Yunanistan'da çıkan orman yangınları üzerine olağantüstü hal ilan etti. Bu arada dedi ki;

" Bu yanginlar supheli. Birileri bizi kasitli olarak yakiyorlar..."

"Birileri" dedigi kimlerdir?

Bizde ki gibi ormani yakip, arazide tarim yapmak isteyen ciftciler mi?

Yoksa; tatil koyu dikmek isteyen isadamlari mi?

Teroristler mi?

Yoksa;

"Dusman" Turkler mi?...

***

Vallahi bir birimize o kadar dusman yetistirildik ki;

Basbakan "yanginlar supheli" dediginde kendimden suphelendim...

***

Denizimiz ayni deniz. Ormanimiz ayni orman. Yanginimiz ayni yangin. Depremimiz ayni deprem...

Yangin vurdugunda hem beni hem seni kavuruyor.

Deprem seni 6.9'la, beni 7.9'la yikiyor...

Senin sarkilarin gibi, acilarinda bize benziyor.

Aslinda senin dusmanin ben, benim dusmanim sen degilsin, be komsu!...

Bizim derdimiz ortak:

Yanginlar, depremler, felaketler!...

***

Gelin birlik olalim!

" Turk-Yunan Dostluk Ordusu" kuralim!

Depremle, yanginla, felaketlerle birlikte savasalim!...



***

Fotograf: Bugunki orman yanginlari. Turkiye mi, Yunanistan mi sizler bilin...


 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..