Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Yüreğimdeki kuşlar...

Yüreğimdeki kuşlar...
 

Görsel, resimde.com'dan alınmıştır.


Bir gürültüydü

hasas uykumu bölen,

hiç düşünmeden sıçrayıp,

korkuyla koştum birden.

Yatıyordun yerde

ürkek, aciz, korkak.

Tıpkı, yıllar önce

benim olduğum gibi...

Sırtımda...

açık bıraktığın pencere,

Kıyısında...

saksılarca mor menekşe.

Yüreğimde...

çığlık çığlık kuş sesleri.

Bak,

yine üşütüyorlar beni,

yağmur oluyor,

akıyor gözlerimden,

kuzeyin rüzgarları asi.

Devinirken bedenim,

uzatıyorum ellerimi,

işte yatağındasın.

Örtüyorum üzerini,

şefkatle gülümseyerek,

Benim de bir zamanlar,

senden beklediğim gibi...

Şimdi uyuyorsun,

Bilmem huzurlu musun?

Yıllar geçti,

Kapandı demir pencere.

Mor menekşeler gittiler,

ruhuma verip rengini.

Bir tek kuşlar,

kuşlar terketmediler beni.

Hala çığlık, çığlık

Yüreğimde sesleri...

Ayşegül HAYVAR - 01 Mart 2012

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..