Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

18 Aralık '10

 
Kategori
İnançlar
 

Yürekte Büyümek

Yürekte Büyümek
 

İnternet alıntı,,,,


Merhabalar,

Bu gün paylaşacağım yazı aslında küçük çocuklardan ders alınacak bir yazı olacak, bazan onları küçük görebiliyoruz boylarından ve yaşlarından dolayı ama bakın sözleri ne kadar büyük oluyor.

Okulda 1.sınıf öğrencileri, bir aile fotoğrafı üzerinde tartışıyorlardı. Fotoğraftaki küçük çocuğun saç rengi ailenin öteki bireylerinin saç renginden değişikti.

Öğrencilerden biri, o küçük erkek çocuğunun, belkide evlat edinilmiş olabileceğini söyledi. Onun bu sözünü duyan Jocelyn

Jay adında küçük bir kız öğrenci, birden sesini yükseltti,

"Ben evlat edinme konusunda her şeyi bilirim. Çünkü bende evlatlığım!" dedi,

Sınıftaki bir başka öğrenci sordu:

"Madem biliyorsun, bizede anlatsana. Evlat edinilmek nedir?"

Jocelyn, kendinden emin bir şekilde, bilgisini özetledi:

"Annenin karnında değil, yüreğinde büyümüşsün demektir".

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


Küçük yürekten böylesine büyük sözler beni çok şaşırttı ve okumanızı istedim.

Ne güzel söylemiş.

Küçüklerden daha öğrenecek çok şeyler olacak, onlar bizlerden daha zeki ve daha duyarlılar, çok dikkatliler,

Çocukları çok seviyorum.

Sevgiler hepinize,



Hülya-2010

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...