Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Necip Köni - Adana / TR

http://blog.milliyet.com.tr/necipkoni

22 Ocak '08

 
Kategori
Blog
 

Yürümek istiyorum öğretmenim! Yardım edelim!

Yürümek istiyorum öğretmenim! Yardım edelim!
 

(MB)BLOG-Fahrettin Çitil -ADIYAMAN


Sevgili (MB) Milliyet Blog ve Antidepresan T.A.Ş Arkadaşlarım... Merhabalar!

Bu yazım aslında, benimle ilgili olmayıp, Adıyaman'dan bir seslenişin, bir haykırışın öyküsü, sevgili hocamız (öğretmenimiz) Sn.Fahrettin Çitil beyin aşağıda linkini verdiğim bu yazıda belirttiği gibi bir kader kurbanı, 9-yaşındaki "FARUK'un" dramatik bir öyküsü...

Bu yazımın olduğu gibi, yayınlanmasında katkısı olacak, sevgili Sn.(MB) Milliyet Blog editörlerimizinde bu çorbada bir tuzu, biberi olacağı kanısındayım... Editörlerimizden önemli ricam, lütfen bu yazının formatının aynı şekilde muhafaza edilerek yayınlanmasını sağlamak, zira yazının önemi ve espirisi burada saklıdır! (BÜYÜK HARFLİ ve koyu işaretlenmiş yerleri, aynı şekilde muhafaza etmek üzere...)

Şimdi sevgili (MB) Milliyet Blog yazarları ve okurları! Lutfen, el ele verip yardım edelim!


"Öğretmenim yürümek istiyorum"
önce Sevgili hocamız Sn.Fahrettin Çitil `in

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=86568 yazısını hep birlikte okuyalım!

Öğretmeni, Faruk'un uysal sınıftaki kurallara uyan ve arkadaşları tarafından çok sevilen bir öğrenci olduğunu söyledi.

Kendisini haber yapıp bloğuma taşıdığımı öğrenen Faruk, beni her gördüğünde siz değerli okuyuculardan ve blog yazarları ile Milliyet'in değerli okurlarından adeta bir sevinçli haber bekliyor gibi. O ümit ve istekle bakarken, ben de ona gülümsemekle yetinmek istemiyorum. Siz de istemiyorsanız, Faruk burada ve bizimle beraber. Saygılarımla.

Fahrettin Çitil -ADIYAMAN

Bu yazıyı okuduktan sonra, Sn.Fahrettin ÇİTİL'in bu yazısına yazmış olduğum yorumumun bir kopyası aşağıdaki gibidir...

Yürümek istiyorum öğretmenim!

SEVGİLİ HOCAM, ÇOK DUYGULANDIM!
SEVGİLİ HOCAM, MERHABALAR...! YAZINIZDAN ÇOK DUYGULANDIM...! İŞTE HAYATIN BİR CİLVESİDE BU VAKAA...NE DENİR..? "KADER UTANSIN...!" SEVGİLİ FAHRETTİN BEYCİĞİM...FARUK YAVRUMUZA ÇAM SAKIZI ÇOBAN ARMAĞANI OLARAK KÜÇÜKTE OLABİLECEK BİR YARDIM YAPMA, HATTA BU YARDIMLARI "DAMLAYA DAMLAYA GÖL OLUR..!" FELSEFESİ ile KÜÇÜK ÇAPTA DAHİ OLSA SİZİN ÖNCÜLÜĞÜNÜZDE BİR KAMPANYAYA ÇEVİRME OLANAĞIMIZ OLUR MU..? (Örneğin küçük FARUK için bir banka Hesap no'su açılabilir mi..?) HERKES GÖNLÜNDEN UFACIKDA OLSA BİR HARÇLIK DAHİ BU HESABA YATIRSA...SEVGİLİ FARUK için BİR EĞİTİM PARASI KENDİLİĞİNDEN ORTAYA ÇIKAR DİYE DÜŞÜNMEKTEYİM...! BU KAMPANYANINDA İLK MÜŞTERİSİ BENDENİZ OLABİLİRİM MESELA...! HOACAM SİZ BU KAMPANYAYI BAŞLATIN, BİZLERDE DESTEK OLALIM..! SEVGİLİ(moonlight1) HOCANIMIN İFADE ETTİKLERİ GİBİ...TABİİ Kİ SİZ BUNU UYGUN GÖRÜRSENİZ..! ÖRNEĞİN KAPMANYANIN ADI DA*DAMLAYA DAMLAYA GÖL OLUR..!* SİZE ADIYAMAN' a SEVGİLER ve KOLAY GELSİN..! NECİP KÖNİ - ADANA/TR

Ümit ediyorum ki sizlerde benim bu düşünceme katılırsınız! Küçüklerin gözlerinden, büyüklerin ise ellerinden öper, sevgi ve saygılarımı sunarım.. Hepinize!

NECİP KÖNİ - ADANA/TR


*RESİM* http://blog.milliyet.com.tr/Images/Blog/190/86/86568.jpg



 
Toplam blog
: 298
: 8548
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem çalış..