Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Zalim dünya mesnevisi

Zalim dünya mesnevisi
 

Ben nice aslanlar gördüm övüne övüne gittiler/O aslanlar ki atmada birinci hayatta yiğittiler/ Ne övügendiler küçük dağları onlar yarattılar/Breh breh neler yaptılar dünyaya neler kattılar


 Ben nice aslanlar gördüm övüne övüne gittiler
O aslanlar ki, atmada birinci, hayatta yiğittiler.

Ne övüngendiler, küçük dağları onlar yarattılar
Breh breh neler yaptılar , dünyaya neler kattılar

Onlara bakacak olsan dünyanın asıl sahibiydiler
Semaya çevirip hiç bakmadılar, aslında iyiydiler

Fakat işte insanoğlu en akıllısı bu ve zayıfıydı o
Nice ben ben deseler,kaldır tümünü bir kutuya ko

Ben ben diye kendini övdüler, her an birinciydiler
Fakat ölüm gelicek, soluğu kesildi hemen sindiler.

Burnundan kıl aldırmazdı, evleri vardı, arabaları
Kapılarında nice  bekçileri, sırtında kalın abaları

Azrail gelince korktular rüşvet vermek istediler
Ben yaptım sen yapma, arada anlaşalım  dediler.

Gavurun meleği,  “olur”dedi ama bir derd verdi
Bunca malın  mülkün  sahibi yatağa seriliverdi

Bre Dai senin azraille işin ne,ne istersin ademden
Yeteri kadar oyalandın , vazgeç bu güzel demden,

 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..