Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Zalim

Zalim
 

Kahramanmaraştan hatıra


Dinle bak anlatayım seni sana
Bilmemki nasıl yaptın bunu bana
Ağlamayı bilmezken gözlerim
Gözyaşımı kuruttun.
İnan helal olsun sana
Demiştin ya saıl zalim sensin
Demek öyle gördü beni gözlerin
Yanmak nedir bilir mi senin yüreğin?
Bilmezki beni gerçekten sevmedin
15 ay mı seni bu hale soktu?
Ben yokken bilmiyorum sana ne oldu
Beni düşünmeden uyumayan sen;
Baksana 'o kim' der oldun
İçinden gelerek mi dedin bunu bilmem
Sen mi dedin , dedirttiler mi ilgilenmem,
Ben artık senin gibisini sevmem
Zalimlik sana yaraşır ben hiç bilmem
Çektiğim çileyi bir ben bilirim
Kalbime yazdığım ismi inan silerim
Dertleri acıları nasıl olsa gömerim
Adını da anmam inan ki ZALİM.
Artık el namususun ; bana uzak ol
Dilerim Allah tan mesut ol
Adını anmam dedim ya; rahat ol
Silemezsem de karalarım ismini; bulurum bir yol
Bu Hamza dan hatıra sizlere dostlar
Sakın ha kanmayın aşka kötü yaralar
Sanmayın o yarayı bir doktor sarar
İlacı yok ;
O yarayı ZALİMler açar.
H.K.
 
Toplam blog
: 52
: 730
Kayıt tarihi
: 14.05.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Kamu yönetimini okuyorum. Yazmayı seviyorum. Milliyet Blog’da yer almaktan mu..