Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Dedem

Kim demiş gidiyorum diye
Söylenti bilesiniz
Ağacın kırık dalından tutunmuşum ben bu yola
Berduş dedem ile bir yolda , bunamadık hala
Allasmarladık demeden güle güle dedilersede
Eski zamandan kalma bir kare, taaa... koynumda
Katık ettiğimiz bizi doyuranlarla
Cebim zengin
Dedemleyim
Bakmayın yırtık ayakkabıma

Sahte görüntüler her yerimizde
Sözlerin büyüsü içinde kalmış yüzler
Derinleşen kayıpların baş habercisi

Dedem ahh dedem
ak sakallı mağrur dik bakışlı dedem
Sert bakan gözlerinin içinde merhamet okunur
Cebinde on kuruşu olsa dağıtan
Zamanı yakalama dedem

Orada beni özlediğini biliyorum
Ben de seni çok özledim
Gözlerim senin gözlerin
Ve
Tek kelime
Dedem Özledim

 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..