Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

zirve özden özpınar

http://blog.milliyet.com.tr/fidanlar

11 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Zaman

Zaman
 

Uzun bir maratonda

Hiç arka kalmadan yan yana koştum.

Gömülen sancılar, umutlar

Ardımdan baka kalırken,

Yüreğim yarım, tortusu ağırdı.

Dur! desem de duramazdın

Az bir tebessüm, gönül doluşuna,

Bitiş çigisinin yanında, sevgim inancımdı.

Ayağıma yapışık, tekrar adımları kırdım.

Bozdurulamayan

İnsan kudretiyle geri dönüyorum.

Hiç güneşsizleri, gömüden çıkaracağım.

Benden arda kalmış sancı; bin güneş,

Bir umut; bin çiçek,

Binlerle yeşerecek, bin dünya;

Sevgilerin, aşkların adı.

Çizgimde bütün renkler, güneşi

Yansıtıyorken, artık ardında da kalsam

Maratonda seninleyim zaman.

 
Toplam blog
: 363
: 353
Kayıt tarihi
: 09.12.07
 
 

Buca Eğitim Enstitüsü mezunuyum. Emekli öğretmenim. İzmir'de yaşıyorum. Adaletin, yalınlığın, sev..