Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Zaman

Zaman
 

Ne kadar zaman geçti bilmiyorum.

Aslında  düşünmek istemiyorum.

Öyle  boşluğa takılıp kalasım var.

Hiç cümle kurmayasım. ..

Duymayasım…

Duysam  da unutasım var.

Bazen çekilmez olurum ben

Hani,  kendi kendimi bile çekemem.

Tam da öyle bir zamandayım.

Susmaya kalksam konuşamıyorum

Konuşmaya kalksam susamıyorum.

Bir rüzgar bekliyorum.

İçimi temizleyecek, gözlerim kapalı

Beni alıp gidecek, sana doğru

Üşüyorum,  güneşe rağmen..

Terliyorum, lapa lapa karın altında bazen!

Dedim ya, çekilmezim bu aralar…

Bir bulut alsa beni sana yakın getirse

Bırakıverse sahile…

Elimden tutsan yine, çakıl taşları üzerinde yürüsem

Çıplak ayak…

Hafifler mi yüreğim.

Hiç konuşmasam, baksam gül cemaline

Zamanı durdurabilir miyim?

Dedim ya, çekilmezim.

E biraz da deliyim.

Sana…

 

 

 
Toplam blog
: 15
: 544
Kayıt tarihi
: 26.04.12
 
 

Hiç bir şey içimde kalmasın diye... Susmayı öğrenemedim diye... yazıyorum:) Kavgacı değilim. Çok ..