Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Zamanımızı Çalıyorlar

İçinde bulunduğumuz
Sorunlar bir yumaktır aslında
Yani
Sorunlar yumağında boğuşuyoruz biz
Evet canlarım
Durum tamamen bu
Zamanımızı çaldırıyoruz bu aşamada
Ayıkmak lazım aslında
Hem de derhal ayıkmak lazım
İş işten geçmeden ayıkmak lazım
İş işten geçtikten sonra ayıkmak
Hiçbir işe yaramaz canlarım
Ve
Sayın yönetenlerimiz
Özellikle de
Sayın Cumhurbaşkanımız
Ayıkma şu canlarım
Ayıkma
Bu sorunun görünen değil
Görünmeyen yüzünü görmektir
Görünen yüzünde görünenler
ABD
SURİYE
RUSYA
Aslında sadece kandırmaca
Asıl olan görünmeyen yüz
SİON Cemiyeti kurgusu olan
Derin Dünya Devleti diye bir yapı var
Bu yapının amacı
Ekonomik yapı kanalıyla
Dünyayı gönlünce yönetmek
Bu aşama içinde
“Arz-ı Mevt” gerçekleşmesini sağlamak
Vaat edilmiş toprakları ele geçirip
Büyük İsrail Devletini yaratmaktır
Bu bir süreçtir canlarım
Bu sürecin ilk etabı
2025 yılında gerçekleşmesi planlanmıştır
Bu tarihte
Dünyada devlet sayısını 1000 devlete çıkaracaklar
Yani canlarım
Özellikle Ortadoğu’da belirli ülkeleri parçalayacaklar
Nil’den Fırat’a kadar topraklar bu aşamada
Çalışma sahası olacak
Ne yazık ki canlarım
Bu bölgede bizim topraklarımız da var
Ben diyorum ki
ABD ve Rusya ile anlaşıp
PKK ve uzantılarını buradan uzaklaştırmak
Bir işe yaramayacak
Bu yapı biraz ötemizde yine yaşayacak
Bize yine musallat olmaya devam edecek
Onun için bu yaklaşımlar yanlış ve işe yaramaz diyorum
Ve esas çözüm şu
Ülkemizdeki
İleri gelen Yahudi vatandaşlarımız aracılığıyla
SİON Cemiyetiyle ve İSRAİL’le temas kuralım
Bilinir ki
Yahudi Soyu üzerinde bizim olumlu etkilerimiz vardır
İSPANYA’da 1450 yıllarında kırıma uğratan Yahudi’leri
Bizim Barbaros Hayrettin Paşamız denizden toplamıştır
Aynı şekilde 940 lı yıllarda
Hitler’in kırımından da benzer yardımlarımız olmuştur
Bugün Türkiye’de yaşayan Yahudi vatandaşlarımız
İspanya’dan önce Selanik’e sonra ülkemize getirilmişlerdir
Bu tarihi olgular öncülüğünde
Ülkemizin iç ve dış güvenliğinin
Garanti altına alınması sağlanmalıdır
Ben bundan başka doğru çözüm görmüyorum
Var diyen varsa buyursun söylesin


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..