Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '13

 
Kategori
Güncel
 

Zehir tacirleri gülümseyerek izliyorlardır

Zehir tacirleri gülümseyerek izliyorlardır
 

:(((


Bu güne kadar uyuşturucu kullanmak, satmak ve bulundurmaktan kaç insanımız yakalandı diye sordum bugün kendime.

Binler

On binler belki de

Sonuç ne oldu?

Zehir tacirlerinin kökü kazındı mı? Hayır

Bu mücadelenin yeterli olmadığını düşünenlerdenim bende.

Üstelik bu mücadele yürütülürken öyle çok hatalar yapılıyor ki

Günlerdir TV programlarında, basında izlerken sinirden deliriyorum

Saçımı başımı yolmak geliyor

Hele itirafları duydukça üzüntüm daha da artıyor.

Türkiye'nin tanıdığı üstelik çok sevilen isimler var aralarında

Hepimiz biliyoruz mankenler, tiyatro sanatçıları, solist, sunucu...

Bu isimler TV de sinemada, karşımızdalar milyonlarca genç bunları izliyor.

Kısacası bu gençlerin bir kısmı bu ünlüleri hayranlıkla izleyerek belki model alıyorlar.

Bu olaydan sonra sevmeyecekler mi?

Bence hayır, birçoğu sevmeye devam edecek

Aksine taklit bile etmeye kalkacaklar

Allah kahretsin bu lanet zehir göz göre göre gençlerimizin gözünün içine sokula sokula her kanalda bangır bangır gösteriliyor.

İşin bir ilginç yanı da suçluluğu henüz sabit olmayan isimler de kamuoyuna teşhir ediliyor hem bağıra çağıra anlatılıyor

Zehir tacirleri de gülümseyerek izliyorlardır

Eee reklamın iyisi kötüsü olur mu?

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..