Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '21

 
Kategori
Siyaset
 

Zevk Veren Meslekler 1., 2

Zevk veren meslekler sıralaması yapılsa en çok zevkle yapılan meslek ya da meslekler nelerdir diye düşünüyordum uzun zamandır. Cevabı nihayet buldum gibi aslında, ölene kadar yapılan, hiç mola verilmek istenmeyen hatta o kadar zevkli meslekler varmış ki hayret ettim; aslında bunu daha önce niye düşünemedim diye?

Nedir ölene kadar yapılacak zevk alınacak meslekler? Koskoca holding patronları, işadamları bile gelince koltuğunu en kötü ihtimal oğlu yoksa kızına veya kızının kontenjanından damadına devrediyor. Aslında bunun bizimle alakası pek yok, "Mister Trump" bana ilham oldu. Adam ilham alınacak kadar başarılı bir işadamı, dünyanın her tarafında hatta Türkiye’de bile emlak yatırımları var. Adam Amerika’ya başkan oldu, yaşı da yanılmıyorsam yetmişin üzerinde.

Yetmişin üzerinde yaşa sahip olmasına rağmen, dünyalar güzeli eşi var. Allah mutlu mesut etsin. Başarılı ve medyatik bir adam, belli ki aynı zamanda zeki de. Bunun kanıtı para öyle uzun süre budalalarda kalmaz, Budala 90’lık dede ise para on sekiz yaşında kanı kaynayan bir dilber olsa gerek! Kadını paraya benzettiğim zannedilmesin? Trump’ı eşine bakınca eşi ile arasındaki yaş farkı vs. demek ki istisnalar halinde geçerli olmayabiliyor. Gerçi yerine gelen ABD başkanı Trump’tan daha büyük.

Çevreme bakıyorum, bakıyorum derken bizim coğrafyadan öteye mesela Avrupa’ya bakıyorum.  Roma Katolik kilisesi de bana ilham kaynağı oluyor. Papa’ların hepsi de neredeyse 90’lık ihtiyarlar. Demek ki birçok meslek için geçerli olan yaş haddi, emeklilik hayali dünyada iki meslek için geçerli olmuyor. O kadar zevkle yapılan bir meslek ki insan emekli de olsa pekâlâ bu işi yapabiliyor, hele eskiden teknoloji yoktu, kaldır el, indir el diye bir problem yaşlanan kişiler için büyük problemdi, şimdi teknoloji sayesinde parmağını basmasına gerek yok sadece üstünde dolaştırması yeterli. Şöyle zevk veren mesleğe sahip olamayıp da emeklilik hayali kuranlara sesleniyorum; yanlış yoldasınız. İnsan 90 yaşında da pekâlâ ülke yönetebiliyor, bu ülke Amerika bile olabilir. İşte örnekler….

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..