Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '11

 
Kategori
Blog
 

Zeytinyağlı taze fasulye!

Okuduğum blogerlerde basit bir kriterim var!

“Sevdiği yemekler!” e bakıyorum!

Zeytinyağlı taze fasulye severse yandı! Okumuyorum onu!

Bir de şeye gıcığım! Yaprak sarmasına! Onu da okumam!

“Yediği ne ki yazdığı ne olsun!” Diyorum!

Yoksa siyasi görüşü, dinsel inanışı, okumuş okumamış beni enterese etmiyor!

Önceki gün akşam zeytinyağlı taze fasulye vardı evde! Yemedim! Kızım dün almış işe götürmüş tencereyi! Akşam eve

geldiğinde annesine yağ çekiyor!

“Anne ellerine sağlık! Arkadaşlar bir sevdi bir sevdi! Yarın gene yap!”

Arkadaşlarının notunu verdim hemen!

“Kızım!” Dedim! “ Bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim demiş Atalarım! Arkadaşların da senin

tabiiyetinden!”

Kırk gün aç kalsam aklıma gelmez! Okunmanızı istiyorsanız yemek bölümünüze dikkat edin arkadaşlar!

Yemediğimi okumam!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..