Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '10

 
Kategori
Deneme
 

Zıtlık mabedi

Zıtlık mabedi
 

Durdurdum.


Dudaklarını söküp benimkinin üstüne monte edebilirler mi?
'Biz' i ölmeden gömebilirler mi yan yana?
Ayak bileklerine pranga takıp bana doğru koşabilir misin?
Elinden tutsam da rica ettiğimde, boğazına kalem sokup nefes almayı becerebilir misin?
Kokumu çamaşır suyuna bulasam da, gözlerini kapadığında beni bulabilir misin?
Kızgın demirle göğüs kıllarını yaksam bana gülümseyebilir misin?
'Git' desem yine bana gelir misin?
'Gel' dediğimde koşar mısın uzağa?

Rica ediyorum...
Çünkü seni seviyorum.

 
Toplam blog
: 21
: 433
Kayıt tarihi
: 28.12.09
 
 

Bursa'nın Mudanya ilçesinde ikamet ediyorum. 3 yıl önce yerel gazetemizde reklam bölümünde çalışm..