Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '07

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Zonguldak teknik sanat fuarı

Zonguldak teknik sanat fuarı
 

29 Mayıs günü yani dün sergi etkinliğindeydim. Zonguldak Teknik Sanat Fuarı adıyla açılan bu sergiye ilgi oldukça fazlaydı. El emeği göz nuruyla çeşitli okullar ve Halk Eğitim Merkezlerinde yapılan işler vardı sergide, herbiri kutlanmaya değerdi. Alaplı HEM nde çalışan arkadaşımın konuğu gibiydim sanki, zaten o çevreye yabancı değilim biliyorsunuz, ben de o kurslarda on dört yıl usta öğreticilik yapıp çalıştım.Arkadaşımın standında dört arkadaş buluşup akşamı ettik.

Termostan çaylar içildi. çıkından kekler, börekler yendi. Ooooh ev ortamı gibi valla, sohbet edip hasret giderdik.Günün nasıl geçtiğini anlamadık.
Sergi yarın toplanacak. Bol bol resimlerini çekip ekledim buraya.

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..