Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

...İçinde...

Olsa olsa

Kendini sahile vurmuş balık olur senden

Deyip

Kestirip attı

Bir defa da

Yüzdüğüm onca tuzlu suyu…

Bütün yosunlar dostum du dedim

Antika batıklarda…

Yüzümün arkasında

Dip şarkıları

Kazıya kazıya basıyor

Hangi gamdan…

Hiç

Dedim

Birdenbire

Unuturum…

Çıldırasıya

Öldüğümü

Yaşamak

İçin…

En çok

Ağların

Arasından

Kafa tutmayı

Severdim

Çalkalanırdı

Kefal'ler

Rüzgar

Değmiş

Gelincik

Gibi…

Ağ kayardı

Deniz

Tutmuşluğuma…

Bir lokma

Balık

Ekmekti

Yaşamak

O da

Neden ki

Benim

Sırtımdan…

Ben size

Mermerlere

Yontulmuş

Yazgınızı

Vereyim…

Taş da

Yanar

Zincire

Vursan…

Umuda göz diyorlar

Som masal gördüklerimiz…

Kulağı kapıyla tamlıyorlar da

Anahtarı dipsiz kuyu…

Beni en çok bu masallar ağlatır

Dağ başında çoban ateşi

Ağustos'ta dehşet zırzır böcekleri

Beynimin

Beynimin içinde

Zırzır böcekleri…

Ne bereketli yalan bu

Zır zır böcekleri…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..