Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '10

 
Kategori
TV Programları
 

'' Şen yuva dizisi''sona erdi. Keyfim kaçtı

'' Şen yuva  dizisi''sona erdi. Keyfim kaçtı
 

Atv’de yayınlanan ''şen yuva'' adlı dizi bitti. Tabi... Bu diziyi gene geç farkettim. Dizinin ilk reklamını ''disco kralı'' adlı programda görmüştüm. Ondan sonra da hiç takip etmedim. Taaaki , Kalender Beyin(şen yuva) hareketlerini, konuşmasını görene kadar. Kalender Bey Devlet sanatçısı. Kendine has prensipleri var. Apartmanında da dünürü, gelini ve oğlu oturuyor. Kalender Beyin yanında oğlu Nurettin var. Nurettini çok seviyor ama Nurettin onu kandırıyor. Babasına’’ konservatuarı bitirdim’’ diye söylemiş ama bu yalan . Babası da bilmiyor. Kalender Beyi’in diğer oğluyla arası iyi değil. Münir , doktor ama Kalander Bey’in istediği bir oğlan değil. Müzk kulağı olmadığı için oğluyla arası kötü. Kalender Beyin yanında yardımcısı var. Yardımcıların durumu iyi olmadığı için , Kalender Bey yardımcısı ve eşine kendi dairesinden bir ev vermiş.
Bir de tabi Münir ve ailesinin de bir oğlu var. Adı Ataberk. Kalender Bey’in torunu oluyor.
Bu dizinin bitmesine üzüldüm. Böyle güzel, aile filmleri hemen bitmememeli. Madem bitiyor film. Nedenini de söylesinler. Reyting almadıklarını söylüyorlar. Böyle film nasıl reyting almaz. Neyse daha fazla uzatmayalım.
Şimdi bakıyorum. Bu oyuncular bir yerlere dağılmış. Bu dizinin başrol oyuncusu Altan Erkekli TRT’de de başka bir dizi de oynayacak.
Demekki oyuncunun kafasında başka projeler var. Teşekkürler '' Şen yuva’’ keyifli günler geçirttirdiğiniz için.

1-3-5 gün, 1 hafta 10 gün
aramazsın, aramazsın
kız sen sebebim olacaksın
sempatiğimsin

gitme, gitme
boşa gitme
gitme, gitme
beni terketme ( Nurettin'in şarkısı)

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..