Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '11

 
Kategori
Futbol
 

...ve karşınızda Q7! M.Tel Aviv 2-3 Beşiktaş

...ve karşınızda Q7! M.Tel Aviv 2-3 Beşiktaş
 

UEFA Avrupa Ligi E Grubu'nun 5.maçında Beşiktaş, Maccabi Tel Aviv deplasmanına çıktı. Oldukça çekişmeli geçen maçta, Ricardo Quaresma'nın harika performansıyla siyah beyazlılar evine üç puanla dönmeyi başardı. Böylece, son maçlar öncesinde puanını 9'a çıkararak avantaj elde etti.

Çok zevkli başladığını söyleyemeyiz karşılaşmanın. Orta alanda paslaşmalar, top kayıplarıyla geçen ilk 45 dakika vardı. Pozisyon bakımından zengin değildi. Buna karşın, Quaresma maçın başından itibaren şık hareketleriyle dikkat çekiyordu açıkçası. Bir ara Fernandes de buna katılır gibi oldu fakat çok fazla sürdüremedi. İlk yarının sonunda Q7 öyle bir gol attı ki, tam anlamıyla jeneriklikti. Ayrıca Ernst'in ortası da gerçekten akıllara zarardı. Sıkıcı ilk yarıyı güzelleştirdi onun golü ve ikinci yarı için ümit verdi.

İkinci yarı da golle başladı. Kornerden gelen topa İbrahim Toraman kafasıyla dokunarak golünü attı. Böylece Beşiktaş durumu 2-0 yaptı. Bunun verdiği bir rahatlık vardı ama bu rahatlık Beşiktaş'a pahalıya patladı. Önce özellikle savunmanın hatasıyla yenilen bir gol vardı. Bu golün ardından Carvalhal Ekrem-Necip değişikliğini yaptı. Ardından ceza sahası dışından gelen gol, hepimizi iyice şaşkına çevirdi. Maç 2-2 olmuştu. Bu dakikadan sonra bir süre kendi sahasına kapandı temsilcimiz. Açıkçası bu duruma şaşırdım, Maccabi daha istekle oynamaya başladı. Fakat maçın sonuna doğru siyah beyazlılar hareketlendi. Almeida çok uğraşsa da golünü atamadı. En sonunda, Quaresma "Burada ben konuşurum" diyerek üst üste çalımlarla ceza sahasına girerek golünü attı ve skoru belirledi. 

Özellikle ikinci yarısıyla güzelleşen bir maçtı. Çekişmeli geçmesi, skorun bir anda dengelenmesi, oyunu heyecanlandırdı. Quaresma'nın performansı takdire değerdi, gerçekten çok iyi işler yaptı fakat ben yine de beklediğim Beşiktaş'ı göremedim sahada. Galatasaray ve Trabzonspor maçlarındaki mücadeleci ruhlarını yeterince ortaya koyamadılar bana göre. Onlardan daha iyisini beklerdim. Bol pozisyonlu, rahat bir galibiyet olmasını temenni ederdim ve görüşüm o şekildeydi açıkçası. Burada Tel Aviv takımına 5 atan bir Beşiktaş'ın deplasmanda da bunu rahatça yapabilmesi gerekiyordu.

Savunmada bazı sıkıntılar oldu, orta alandaki futbolcular defansa yeterince yardım etmediler bana göre gol pozisyonlarında. Bu bir eksiklikti. Bununla beraber beklerin atağa çok fazla katıldığını göremedim. Ekrem gibi futbolcuların oyuna çok daha fazla katkı vermesi gerekiyordu. Bunlar olmadığı için sorunlar yaşansa da, neyse ki Beşiktaş İsrail deplasmanından üç puanla dönmeyi başardı. 

Siyah beyazlıları kutluyorum ve grubunun son maçında Stoke City'ye karşı başarılar diliyorum...

 

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..