Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '11

 
Kategori
Futbol
 

Kardeş payı... Sivasspor 2-2 Trabzonspor

Kardeş payı... Sivasspor 2-2 Trabzonspor
 

Spor Toto Süper Lig'in 13.haftasının açılış karşılaşmasında, Sivas 4 Eylül Stadı'nda Trabzonspor, Sivasspor'a konuk oldu. Sivasspor adına Pedriel ve Erman'ın, Trabzonspor adına Henrique ve Volkan'ın birer gol kaydettiği mücadelede iki takım puanları paylaştı.

Mücadele çekişmeli başladı. Sivasspor'un ve Trabzonspor'un karşılıklı ataklarıyla keyiflenen maç, gol anına kadar önemli pozisyonlara sahne oldu. Bununla beraber, genel olarak orta alanda geçen bir oyun izledik. 23.dakikada Sivasspor golü bulduktan sonra rakip kaleye daha da fazla yüklenmeye başladı lakin ikinci golü bulamadılar. Trabzonspor'un da önemli bir pozisyonu olmayınca ilk yarı ev sahibi ekibin üstünlüğüyle tamamlandı.

İkinci yarı gollü ve keyifliydi. Öncelikle Trabzonspor'un golü geldi. Paulo Henrique, takipçiliyle ön plana çıkarak rahat bir gol attı takımı adına. Bu golün ardından da karşılıklı ataklar devam etti. İki taraf da golü aradı, amacına ulaşan taraf bordo mavili ekip oldu. Sivasspor'un kalecisi Borjan'ın yaptığı hatayı iyi değerlendiren ve fırsatçılığını gösteren Volkan Şen, takımını öne geçiren golü attı. O golün ardından, Erman -ki benim bir şeyler beklediğim bir futbolcuydu- takımı adına bana göre harika bir beraberlik golü kaydetti. Bunun üstüne önemli pozisyonlar olmayınca, maç 2-2'lik beraberlikle sonuçlandı.

Ev sahibi ekiple başlamak istiyorum. Savunmada dikkatliydiler genel olarak, Henrique'yi, Burak'ı, Sapara'yı, Volkan'ı iyi savundular. Ofansif anlamda bir şeyler beklenen oyuncuları durdurmayı başardılar. Hatalı pozisyonları olsa da, yenilen gollerin genel anlamda kaleci hatasından kaynaklandığını düşünüyorum. Sivasspor'un orta sahasına ve forvetine bakarsak, biraz kopukluk gördüğümü söyleyebilirim. Pedriel'le topu daha iyi buluşturabilselerdi, Sivasspor rakip kalede daha tehlikeli olabilirdi özellikle.

Erman için ayrı bir paragraf açıyorum. Geçen hafta oynanan Galatasaray maçında da bir gol atmıştı. Bu maçta da çok koştu, çalıştı, çabaladı. Attığı gol de gerçekten akıllıcaydı ve bir mücadelenin eseriydi. Ev sahibi ekibin en etkili ismi olduğunu düşünüyorum. Onu tebrik ederim, umarım performansını arttırarak devam eder.

Trabzonspor'a gelince, çarşamba günü oynayacağı Lille maçını düşünerek bazı futbolcularını dinlendirmeyi tercih ettiler. Colman gibi önemli bir güç sahada yoktu ki orta sahanın kilit ismidir, bugün onun yokluğu gerçekten fark edildi. Celutska'nın yokluğunda Serkan sağ bek oynadı. Genel olarak ofansif futbolcularla çıkan bordo mavililerin atakta daha etkili olmasını beklerdim. Yeterince gol pozisyonuna giremediler. Burak maçın başlarında olumlu işler yapsa da, sonraları kendini çok fazla göstermedi. Volkan ve Henrique takipçilikleri ve hırslarıyla daha öne çıktılar ve gollerini de attılar. Bu anlamda Trabzonspor'un hücum oyuncularını iyi kullanamadığını düşünüyorum.

Savunmaya gelince, yenilen gollerde hatalar vardı. Tabii ki Celutska'nın eksikliğinin bunda etkisi var ama futbolcuların daha iyi konsantre olması gerekiyor. Araya atılan paslar, ileride yakalanmalar gibi sıkıntılar Şampiyonlar Ligi'nde sorun yaratabilir. Bununla beraber, Zokora'nın savunmaya yardımının iyi olduğunu düşünüyorum. Trabzonspor'un bekleri oyuna çok fazla katılmadı, ofansif anlamda eksikliğin bir sebebi de bu olabilir diye düşünüyorum.

Maçın hakkı beraberlikti, olması gerektiği şekilde biten bir müsabaka oldu. Seyircileri tam anlamıyla memnun eden bir maç mıydı bilemiyorum ama yine de gollü bir mücadele izlemekten keyif aldığımızı söyleyebilirim. Her iki takım da eksiklerini fark edip bunların üstüne giderse daha iyi yerlerde bulunabilirler. Takımlara başarılar diliyorum... 

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..