Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '06

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

% 50 (ye bir türlü varamayan) İndirimler....

Ben Ankara'lıyım. Aklıma yer etmiş olan ilk indirimim, Ankara'da bir temmuz ayının ortalarında annemle birlikte Kızılay'a inmemiz ve bana "Bravo & Dolfin"den indirimli yeşil bir espadril almamız. Bilenler bilir bu mağazayı, şimdi belki mağazanın bulunduğu apartman bile yerinde yok. Bilmiyorum çok oldu İstanbul'dan Ankara'ya gitmeyeli...

Neyse nostalji yapmak istemiyorum, o zamanlar indirim çok değerliydi çünkü galiba 15 gün falan sürerdi. 2 hafta sonu koştururduk Kızılay'a sezondaki mallari indirimli almak için. Benim ilk alışveriş tohumlarım korkarım o zamanlar atılmış. Şimdi artık herkes biliyor ki mağazalar indirim için başka mallar üretiyorlar, sezon mallarını depolarına kaldırıyorlar. Ya da fiyat yükseltip çok indirim yapmış gibi gösteriyorlar. Bu bir geyik değil nerede ne var çok iyi bildiğimden fiyatlara da çok dikkat ettiğimden indirimde yükselmiş fiyatları hem de zincir mağazalarda gözlerimle gördüm.

Hele bir de kocaman yazılmış % 50 ve altında küçücük 'ye varan indirmler' var ki sormayın gitsin. Sanki ben dükkana % 50 indirim var diye girip, sonra o indirimin % 50 olmadığını görüp kaderime razı olup "ne yapalım bari % 20 indirim varmış biz ondan alalım" diyecem. Ne kadar indirim yapıyorsanız adam gibi dürüstçe yazsanıza kapınıza. Yok ama olmaz, o zaman biz -afedersiniz- aptal yerine konmayız değil mi? Neyse şimdi biz kızlar için çok önemli birkaç detaya geçmek istiyorum izninizle....

Konumuz mutlaka gardrobumuzda bulunması gereken birkaç önemli detay. Yo hayır siyah pantalon, iyi cins beyaz gömlek, siyah elbise demiyeceğim. Siyah saten dirseğe kadar çıkan eldivenler (Zara'da uygun fiyatlı bence herkesin bir çift olsun), toplu bayanlar için uzun tuvaletler hem de asla kilonuzu göstermeyecek kumaştan dikilmiş (Debenhams'da yine çok uygun fiyatlı) hem de elbiseye uygun aksesuarları da var normal kilolu iseniz yine çok uygun tuvaletler var (nişantaşında mezuniyetler sebebiyle bir ara gece elbisesi taban fiyatları 1500 ytl.ye kadar çıkmıştı bunlar 1/5 fiyata), gece çantaları ve portföyler (Çemberlitaş'dan sonra İstanbul Ün. metro durağında iniyorsunuz, Ziraat Bankası'nın olduğu sokağa giriyorsunuz orada kime sorsanız gösteriyor sırf gece çantalarının satıldığı bir han (!) var. 20-30 ytl. ye işli,pullu binlerce çeşit çanta var.), ayakkabı (bu biraz zor çünkü ayaklar hep problemli ama Debenhams'da rahat ve taşlı, pullu ve ucuz ayakkabılar var şimdi bir de indirimde...) . Bu aralar herkesin başı yazlık düğünlerle belada olduğundan aklıma böyle minik tüyolar yazmak geldi. Eylemlerim sürecek efendim beni izlemeye devam edin......

 
Toplam blog
: 3
: 1036
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

İnsanın kendisi hakkında bir şeyler yazması ne zormuş. 1970 Ankara doğumlu ama İstanbullu, 10 senedi..