Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

06 Ekim '17

 
Kategori
İlişkiler
 

''Gizlice Gelsene Bir Gece!''

''Gizlice Gelsene Bir Gece!''
 

Ben Sabiha Rana Sağlık ve Huzurunuz İçin ; ''Melekler Yüreğinizden Öpsün''


''Gizlice Gelsene Bir Gece!''

Şimdi sevişmek vardı seninle gecenin terleyen teninde...

İşte bu anın sarhoşluğu içindeyim...

***

Yaşamın kıyısında olmuşum bana ne... 
Tutunmuşum nasıl olsa yokluğuna...

Çıkıp gelsen diyorum!..
Aniden!

İlk öpüş gibi olur derler ilk dönüş, ama sakın o hayale kapılma...
Ne zaman ki bizi düşünüyorum, gümüşleniyor yüreğim...

Sahi ya, nasıl olsa sensizlikte masal olacak sonunda... 
Seslensem gelir misin?

Sensiz gecelerimin vicdanını dinle desem, dinler misin? 
Ah nasıl isterim şu an bir bilsen, gözünde parlayan bir bakış olmayı ve bunu gecenin koynuna anlatmayı... 
Olsun be, varsın yine benden haberin olmasın... 
Ben de bana bunları düşündüren Rabbime teşekkür ederim...

Hadi! 
Çaktırmadan uzat dudaklarını dudaklarıma, ısırayım, kanayım sana biraz...

Sonra mı? 
Bedenlerimize değil de ruhumuza şehveti yedirelim sessizce... 


Gizlice gelsene bir gece...

 

(Şubat - 2009) Kız Kulesi / İstanbul

 

Sabiha Rana

 

Antoloji: https://www.antoloji.com/gizlice-gelsene-bir-gece-siiri/

***

Gönül Notum: Sayın Özcan Büyükoğlu Hocam şiirlerimi hiç paylaşmadığımdan dem vurup, paylaşmamı isteme nezaketinde bulunmuştunuz... Bugün bu şiirimi sizin için paylaşıyorum.

Saygı ile.

SR.

***

Ben buradayım :) 

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..