Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

" İmza :Ben" Bütün Kitapçılarda

" İmza :Ben" Bütün Kitapçılarda
 

Aylar önce haberim olmuştu  “İmza:Ben” kitap projesinden.  (Daha önce yayımlanan "İmza:Kızın" ve İmza:Karın" isimli projeleri kaçırmıştım ne yazıkki.) Yazdım mektubumu, gönderdim  kitabımızın mimarları yüreği güzel kadınlara.  Heyecanlı bekleyişten sonra Nisan ayının başlarında kitabımız raflardaki yerini aldı.

Ben oğluma yazmıştım mektubumu,  oğlumun haberi yoktu, ona sürpriz olacaktı. Ve tam da oğlumun doğum gününde  raflardaki yerini almıştı kitabımız.  7 Nisan, yani oğlumun doğumgününde aradım  Efe’mi,  okul çıkışında kitabevine gidip beni arar mısın dedim, aynen öyle yapmış, saat 16 gibi aradı beni anne ben kitabevindeyim şimdi dedi,  görevliden “İmza:Ben” isimli kitabı isteyip, 327. Sayfasını açar mısın dedim,  görünce dondu kaldı, hiçbir şey söyleyemedi önce şaşırdı, yutkundu… yüzündeki şaşkınlığı telefonun ucundaki  ben, taaaa Ankara’dan hissettim. Sonra  okudu, ağlaştık…

 

Yazdığım mektubumu  kitap sayfalarında görmek, kitap kokusuyla buluşmasını izlemek…muhteşem bir duygu.  Ünlü yazarların, politikacıların da mektuplarının bulunduğu bir kitapta yer almak çok keyifli, çok gururlu. Aynı zamanda “İmza:Ben” diyen 154 hemcinsimle “biz” olmak ayrıca keyifli.  Tüm geliri TÜRGÖK ‘e bağışlanan kitabımız sesli kitap haline de getirildi. Çok kısa sürede 3. baskısına giren, birbirinden güzel yüzlerce mektupla buluşmak için acele edin dostlar:))

 

Yaşadığım onca sıkıntı, onca üzüntü, onca acılara, dün 2 saat mola verdim ve kitabımızın lansmanına, imza gününe katıldım.  Mektuplarını okuduğum, tanımadığım yürekleri güzel kadınlarla tanıştım, kitabımızın mimarı sevgili Esra, ve sevgili Banu ile tanıştım, hiç tanımadığım okurlarımıza, sayfamı imzaladım… Kimilerine göre küçük ama benim için çooooooook büyük heyecanlar, adımlardı bunlar.

Velhasılı dostlar, böyle bir projede yer aldığım için, kitap sayfalarında yazımı, adımı gördüğüm için çok mutluyum, gururluyum. Bize bir ilk'i, böyle bir mutluluğu yaşatan, bu imkanı sağlayan başta Banu Özkan TOZLUYURT ve Esra Aylin AKALIN olmak üzere, tek tek mektuplarını okuduğum, kiminde güldüğüm, kiminde çok duygulandığım mektupların sahibi, birbirinden değerli 154 yazar’a, Ankara Lansmanını organize eden, sevgili Senem ERDEM ve Fatma ERDEM’e, emeklerinden dolayı, güzel yüreklerinden dolayı binlerce kez teşekkürler. İyi ki varsınız. Yeni projelere yeniden imza atmak üzere:)

Sevgiyle kalın:))

 

 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..