Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

''Kuyruklu yalan'' altında bir izdivaç

''Kuyruklu yalan'' altında bir izdivaç
 

Yorumsuz :)))


Flash TV’nin eşsiz ve çok değerli (!) evlilik programı ‘’Dest-i İzdivaç’’sunucusuyla ve formatıyla birlikte Star Tv tarafından (ç)alınmıştı malumunuz! Sunucu hanım kızımızın transferi ilk gerçekleştiği günlerde, Star TV deki yeni başlayacak programın tanıtımları da aynı isimle dönüyordu ve Flash TV’nin çabaları, tanıtımların sadece bir iki günlüğüne durmasına yetti ve ardından program ismi ‘’Esra Erol’la İzdivaç’’ şeklinde değiştirilerek tekrar başladı. Sonra da programın kendisi başladı bildiğiniz üzere ama ne başlamak!

Evlenmeye ne kadar meraklıymışız meğer? Ve meğer milletçe hepimiz evde kalmışız da haberimiz yokmuş adeta! Ekranlar taliplilerle dolup taşıyor!

Flash bir yandan, Star öte yandan; haldır haldır çalışarak vuslata eriştirmeye başladı adayları.
Yetti mi sandınız?


Yetmedi tabii ki! Yetmez! Yetmeyecek de!

Ardından diğer kanallar da aynı kulvarda koşabilmek için sürüverdiler reyting koşucusu sunucuları ekranlara. Fox Tv’nin elinde, daha önce bolca medyum, falcı, büyücü vesaire ağırlayan çiçek gibi bir sunucu çift vardı zaten. Ve belki de ağırladıkları üfürükçüler ve gelecekten haber vericiler, bu tarz bir programla kanaldan daha fazla ekmek yeme ihtimali olduğunu fısıldayıvermişti kulaklarına, kim bilir?!
Yetti mi dersiniz peki?


Yetmediiii! Yetmez! Yetmeyecek de!


Kanal 1 apartta bekliyormuş meğerse ve geçen gün fragmanını bizzat gördüğüm için, ‘’Gel Yarim Ol’’ diye bir programın başlayacağı müjdesini (!) gönül rahatlığıyla verebilirim sizlere.

Vatanımıza ve milletimize hayırlı ve uğurlu olsun!


Evlenenler evlendi, evlilik cüzdanını kapanlar köprüyü çoktan geçti; kalan bekârlar sağ olsun!

Hem sağ hem de içleri rahat olsun!


Kanallar çok, şimdiki mevcut programların reytingleri tıkırında nasıl olsa! Allah’ın izniyle hiçbişeycikler olmaz, korkmasınlar.
Bu kanallarda bu programlar ve bu programlarda da bu mübarek (!) reytingler oldukça hiçbiri evde kalmaz! Mübarek diyorum, yanlış anlaşılmasın! Evlilik hayırlı bir iştir ve insanların yuva kurmalarına yardımcı olmak dinimizce de sevaptır ya? O bakımdan mübarek dedim! Çok hayırlı (!) işlere imza atan yapımcılarımız var Maşallah!

Ve bu yapımcılardaki cevheri (!) fark ederek, hepimizin (milletçe yani) o cevherden nasiplenmesini sağlayacak televizyon idarecilerimiz var. Allah hepsinden razı olsun (!)

Aslında bu programlar evlilik meraklısı birilerinin çöplerini çatarak yeterince hayır işleyip, yapımcılarına sevap kazandırıyorlar ama ben yine de yapımcıların farkında olmadığı bir başka hayrın altını çizmek istiyorum.


Bana aslında ne kadar akılsız ve pimpirikli biri olduğumu fark ettirdiler. Ben de kendimi ve kendim gibi düşünenleri akıllı sanırdım ama fark ettim ki yanılmışım. Hem de şiddetle yanılmışım. Bizleri yetiştiren ailelerimiz, büyüklerimiz de çok yanılmışlar bu güne kadar!

Bize ‘’Evlilik ciddi iştir, çocuk oyuncağı değildir! Evlenilecek insanı seçmek, hayat boyu mutluluğu etkileyeceği için çok önemlidir. Her önüne çıkanla evlenilmez, evlenilecek insanı öyle birkaç günde tanımak da mümkün değildir, vs’’ şeklinde akıllar verirken meğer ne kadar da aptalca (!) hareket etmekteymişler!


Meğer bu işler çok basitmiş!

Öyle kafa yormaya, ciddiye almaya, kılı kırk yarmaya, insanı tanımaya çalışmaya hiiiç gerek yokmuş! Ben ve benim gibi düşünenler boşuna endişeleniyormuş ve işin açıkçası biraz da aptalmışım üzerinize afiyet!

Bana bunu fark ettiren bütün yapımcılara, sunuculara, programa katılan bekâr ve/veya dullara ve dahi onlara ekranlarını sonuna kadar açan TV sahiplerine müteşekkirim. Allah hepsinden razı olsun (!)…

Benim gibi aptal olmayacaksın yani!

Akıllı olacaksın; ekrana çıkacaksın, adayları dizeceksin, ‘’Kaç yaşında, ne iş yapar, ne kadar parası var, evi var mı; atı, katı, yatı vesairesi var mı?’’ gibi soruları sıralayacaksın…
Cevaplar arasından en tatmin edici olanı (!) seçeceksin; oldu da bitti Maşallah!


Gökten üç elma düştü, ikisi evlenenlerin başına, biri de sunucunun başına!


Ama ben sabırsızlıkla TV sahiplerinin ve RTÜK yetkililerinin başına bir taş (!) düşmesini beklemekteyim..
Ne dersiniz?

Bitti mi dersiniz?

Bitmedi! Bitmeeeeez! Ve (maalesef) bitmeyecek de!


Fotoğraf: endtr.com

 
Toplam blog
: 117
: 2206
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

1969 İstanbul'unda açmışım gözlerimi bu dünyaya... Ege Üniversitesi Basın Yayın Yüksekokulu, şimd..