Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
 

" Tiger ve eşi " ben buraların yabancısıyım.

" Tiger ve eşi " ben buraların yabancısıyım.
 

İki arkadaş çiçek pasajında içer.

Kafalar güzeldir, ikisi de hat safhada sarhoş olmuşlardır.

Çıkarlar dışarıya.

Ver şu ceketimi giyeyim hava kararmış der.

Bak “ay” da ne güzel görünüyor der.

Diğeri döner hangi aydan bahsediyorsun.

Hava sıcak, O güneş der.

Diğeri, Nasıl olur o ay der

Tartışma başlar

Ay’dı

Güneş’ti diye

Tartışma kavgaya dönüşür.

Her ikisinin de ağzı burnu kan içinde.

Yoldan geçen bir vatandaşı durdururlar.

Arkadaş söyle bize şu görünen ay’ mı, güneş’ mi?

Adam bir ona bakar, bir öbürüne.

Her ikisinin de ağzı burnu kan revan içinde.

Ay dese, güneş diyenden dayak yiyecek

Güneş dese, ay diyenden dayak yiyecek.

Kafayı şöyle bir yukarı kaldırır.

Cevabını verir.

“ Hemşerim ben buraların yabancısıyım der ”

Bana bu fıkrayı bizim sevgili Tiger anlatmıştı.

Acayip de hoşuma gitmiş, kahkahalarla yıkılmıştık.

Dün Tiger'ı çok sıkıntılı gördüm, nedir sıkıntın ağabey diye sordum.

Yahu hiç sorma bizim hanım, benim çantamda arkadaş bulma sitelerinin rumuzlarını ve şifrelerini bulmuş der.

Peki, ağabey sen yine bu tür şeylere devam ediyor muydun diye sorduğumda, hayır benim değildi bir arkadaşımındı der.

Kafam iyice karışır.

Tiger' e güvenmek isterim. Ama öncesinde vukuatı var.

Neyse sıkma canını dedim.

Arkasından bizim tigerin eşini aradım.

Abla durum nedir diye sordum. Yaşı benden büyük olmasına rağmen bana adem ağabey diye hitap eden abla çok dertlidir.

Ben bu adamdan bıktım artık, beni sürekli aldatıyor, yine birçok delil geçirdim elime der. Abla onlar bir arkadaşına aitmiş desem de, abla dinlemez. Beni aptal yerine koyması canımı sıktı der.

Şimdi bende ikisinin arasında kaldım.

Kime ne diyeceğimi şaşırdım.

Tigeri dinliyorum tiger haklı.

Ablayı dinliyorum abla haklı.

Sevgili tiger, sevgili abla kusura bakmayın “ ben buraların yabancısıyım ”...

Resim : www.uslanmam.com

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..