Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '09

 
Kategori
Magazin
 

''Var mısın Yok musun'' da kutu niye boş?

''Var mısın Yok musun'' da kutu niye boş?
 

‘’Var mısın yok musun’’ programı şu an için gündemimizi; sosyal sorumluluk konularıyla, hastalığı olan , borcu olan , hedefleri olan insanları yarıştırarak meşgul etti. Bir çok insanın durumuna üzüldük ve kederlendik. Kutular açıldıkça kalbimiz, yarışan dostumuz ile beraber attı. Birçok sefer 500.000 bin çıktığı için kahrolduk. Zaman zaman top modeller, sevdiğimiz ünlüler ve dünyanın en önemli isimlerini getirerek ülke tanıtımına ve turizmine katkı sağladı bile diyebiliriz ve gerçekten teşekkür ederiz acun medya grubuna.

Ben bir sosyal medya uzmanı ve kullanıcısı olduğum için bunu ağın diğer kullanıcılarına aktarmak zorundayım ki; ‘’Var mısın yok musun’’ programında herşey bizim takip ettiğimiz şeffaflıkta ve düzende değilmiş. Bunu bir sosyal medya sitesinde gezinirken bir ağabeyimin paylaşımında gördüm. Video da bir bayan yarışmacımız ödülüne seviniyor. Parti modunda bir son geliyor. Katılımcılar eğleniyor, sevinç nidaları duyuluyor ve diğer en son açılmamış kutunun başında metin ve kutusuna bakıyor o arada bir de bakıyoruz ki kutusu boş kendisi de şaşırıyor ve bir yetkili geliyor bu kutuyu kaldırıyor. Hayret bir şey doğruluk payını araştırmadım diyebilirim. Arama motorlarında aradım sadece bu videoyu gördüm. Acun Medya'nın sitesine girdim orada da böyle bir şey yoksa bir yalanlama ve ispatlama forum konusu bekledim oda yoktu.

Türkiye’nin önde gelen isimlerindensiniz Acun bey bunu ispatlamanız ya da ilgili yerlere hesap vermeniz gerekiyor…

Şayet hesabı veremezseniz biz düşüneceğiz ki; onca hastalığı olan insanları, durumu kötü olan arkadaşları, sosyal sorumluluk diye tabir edip yarışma konularında ünlüleri programa dahil edip bize izlettiğin için diyeceğiz ki; herşey şirketinin karı ve hedefleri içinmiş.

İlgili video adresi : http://www.youtube-izlesene.org/varmisin-yokmusun-bos-kutu-goruntuleri.html

İsmail Dağlı

 
Toplam blog
: 26
: 834
Kayıt tarihi
: 01.10.08
 
 

Facebook'un onayladığı ilk ve tek türk ajansı Promoqube'de  Topluluk Yöneticisi olarak çalışmak..