Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '17

 
Kategori
Eğitim
 

“Bahçelievler Eğitim ve Kariyer Günleri”

“Bahçelievler  Eğitim ve Kariyer Günleri”
 

Gerek maddi nedenlerden, gerek iyi örneklerle karşılaşamamış olmaktan, gerek amaçsal yaşamı yeterli oluşturamamaktan,  gerekse yönlendirici, destekleyici eksikliğinden meslek seçimini doğru yapamamış kişiler ne yazık ki mesleki doyumunu sağlayamamakta,  mutsuz bir yaşam sürmekteler.

Bu yanlış yönelimin ve mesleki mutsuzluğun önüne geçmek için,  İstanbul’un son dönemler çıkış yapan ilçeleri arasında yer alan Bahçelievler, Bahçelievler Rehberlik Ve Araştırma Merkezi işbirliği ile  “BAHÇELİEVLER EĞİTİM VE KARİYER GÜNLERİ”  adı altında büyük ve  oldukça yararlı bir organizasyona üçüncü kez ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor. 

Meslek tercihi ve kariyer planlamasında öğrencilerimize, velilerimize ve tüm katılımcılara ışık tutması amaçlanan; “BAHÇELİEVLER EĞİTİM VE KARİYER GÜNLERİ” 26-27-28 Kasım 2017 tarihlerinde Bahçelievler Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecektir.

Proje; öğrencilerin meslek tercihlerine ve mezuniyet sonrası istihdam olanaklarına katkıda bulunma adına hem eğitimcilerin hem de öğrencilerin bilgi ve donanımlarını arttırma amacıyla  verilen kişisel gelişim eğitimlerini kapsamaktadır. 

Birçok önemli devlet-özel kurum ve kuruluşlarını  bir araya getirecek,  bir şölen havasında geçecek olan bu büyük organizasyonda;   çok değerli öğretim üyelerinin, ünlü eğitim koçlarının yanı sıra alanlarında uzman iş, sanat ve spor adamlarının panel  ve söyleşileri  yer alacaktır.

Hali hazırda sürdürmekte olduğu bir meslek  yaşamı varken  bu mutsuzluğu derinden duyumsamış ve mutlu olacağı mesleği edinmek için gerekli bütün okulları (ortaokul, lise, üniversite) ancak yirmi yaşından sonra okuyabilmiş bir öğretmen olarak;  akademisyenlere, öğretmenlere, eğitim gönüllülerine ve velilere çağrım şudur ki gelin bu “EĞİTİM VE KARİYER GÜNLERİ”ne  destek olalım, aydınlanalım, aydınlatalım.

Tüm  İstanbul öğretmen, öğrenci ve velilerinin davetli olduğu  etkinlikle ilgili deyatlı bilgiye    http://2017.egitimvekariyergunleri.com adresinden ulaşabilirsiniz. Katılımın ÜCRETSİZ olduğunu anımsatıp  bir Çin atasözüyle noktalayayım:

“Bir saat mutlu olmak istiyorsan
Şekerleme yap.

Bir gün mutlu olmak istiyorsan
Balık tut.

Bir hafta mutlu olmak istiyorsan
Tatile çık.

Bir ay mutlu olmak istiyorsan
Evlen.

Bir yıl mutlu olmak istiyorsan
Servete kon.

Bir ömür boyu mutlu olmak istiyorsan
Sevdiğin işi yap…”

 
Toplam blog
: 24
: 255
Kayıt tarihi
: 25.01.17
 
 

Türkçe Öğretmeni, Okul yöneticisi, Sosyolog, Blogger. Eğitim, siyaset, sosyoloji ve güncele ilişk..