Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '14

 
Kategori
Siyaset
 

"Benim Milletim" ne demek?

Bir Diktatörün tebası, onun kölesi ve hizmetçisi anlamına mı kullanılıyor?

Bu ifade Türk Milletine saygısızlıktır. Türk Milleti kendisine bu saygısızlığı yapanları dün hak ettiği yere gönderdiği gibi bugün de yapabilecek onur ve düşünceye sahiptir.

Türk Milleti tarafından, Devleti yönetmek için seçilerek görevlendirilen Sayın Recep Tayyip ERDOĞAN çıkıyor; “Türk Milleti” diye ifade edemediği gibi, “Benim Milletim” diyerek ona saygısızlık yapıyor. Bu davranış Türk Milletine hakarettir ve kabul edilemez.

Anlaşılan o dur ki; Yahudi cesaret ödüllü, BOP Eşbaşkanı Recep Tayyip ERDOĞAN’ın efendileri başkası. Onlara hizmet etmekte ve Türk Milletini de kendi tebası olarak görmektedir.

Türk Milleti kendi seçtiği yöneticinin efendisi olmalıdır. Devleti yönetmek üzere seçilmiş olan hükümet; 4 yıl süre ile aldığı görevi, Türk Milletine hizmet etmek için kullanacak olan emanetçidir. Emanet dönemi bittiği gün, Türk Milleti layık olana o emaneti verir.

Eğer birileri bu emanetçiliği yanlış anlıyor ve Diktatörlüğe soyunarak; kendini devletin asli sahibi, Türk Milletini de kendi tebası olarak görüyorsa, bu durum kabul edilemez. Türk Milleti bu düşüncede olanları en kısa zamanda alaşağı etmesini bilir. 

 
Toplam blog
: 66
: 317
Kayıt tarihi
: 23.04.12
 
 

İTÜ Makina Fakültesi 1974 mezunuyum. Ankara İTİA İşletme Yönetiminde master yaptım. Mühendislik v..