Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '13

 
Kategori
Güncel
 

#Diren insanlık diren

#Diren insanlık diren
 

^^ İnsanlık öldü katili menfaat ^^ yine de umudumuzu kaybetmeyelim elde kalanlarla idare edelim idare lambasını geçtik alıştık nasılsa..


2011  Senesinin Aralık ayının sonlarıydı. Babamı kalbindeki rahatsızlıktan dolayı yoğun bakıma kaldırmışlardı. Annem ağrıyan dizleri ile yanımda sabahlamıştı. Ertesi gün akşam hastane koridorunda yorgunluktan bitap halde beklemeye devam ettik. Oturacak yer bakıyor ama bulmak mümkün olmuyordu.

İçeride bir hasta yatıyor 10 kişiden fazla kişi bekliyor ya bunların işi yok yada hastane muhabbetini seviyorlar diye söyleniyordum.Koridorda kalabalık bir grup aralarında konuşyorlar ama dillerini de anlamıyordum. Uyuz uyuz bakmaya içten içe bilenmeye başlamıştım. Zaten içimde onlara karşı bir öfke vardı. Baktıkça ,gördükçe sinir katsayım artıyordu.

Aradan saatler geçti hareketlenmeler başladı biri gidip diğeri geliyor birşeyler diyorlardı. Ne olduğunu da merak etmeye başlamıştım. Sonra içlerinden bir erkek ağlamaya başladı. Ona sarılanlar da ağlıyor gözleri dolu dolu oluyordu. Dayanamadım ne oldu dedim annesini kaybetmişti. O an onların gözünden akan yaş benim yaşlarımla birleşti. Herşey öfkem,sinirim silinmiş orada sadece nasıl yardımcı olabilirim düşüncesi hakimdi. Duasını okudum, başsağlığını diledim ...çok üzüldüm tabiki...

Türk, kürt , o bu şu her kim ney olursa olsun sonuçta insanız ....

Yani insanız biz !

&&&

Bizim burası Suriyeliler ile doldu. İlk gelmeye başladıklarında hah dedim hükümete oylar geliyor. Zaten getirilme amaçları bu değil mi ? Gelecekte bunlar bizim için çok problem olacak ,belki çok ileride arap torunlara bile sahip olacağız.

Kiraları hükümet tarafından karşılanıyor. Çocukları okula, üniversiteye bedava gidiyor. İzmir'de dernekleri bile oldu.İzmiri alabilmek için oy potansiyeli sağlamada Suriyelileri kullanmak akıllıca tabiki.

Birgün biz de kendimize şehir istiyoruz yada burası bizim, Türkler kürtler çıksın buradan ! derlerse de şaşırmayacağım.

Her Suriyeli gördüğümde meşhur söylemlerini yapıyorum. Diğer taraftan artık dilenmeye başlayanları var. Kadınları, kızları umarım ileride Rus nataşaları gibi olmaz. Birşey almaya geldiklerinde bu kaça dediklerinde ellerinden geldikçe daha ucuza almak istiyorlar ve biz Suri diyorlar. Kendini onların yerine koyduğunda üzülüyorsun . Allah (c.c) bu durumada kimseyi düşürmesin.

Yeni gelenler eşya istiyor ,yatak, elbise, koltuk ne varsa. Bir bayan bar Suriyeli nedense onu pek seviyorum.Birgün elinde küçük bir çocuk yanında başka  bir kadınla geldi.  Selamunaleyküm dedi v.a.s dedim. Çat pat öğrendiği kadar Türkçesi ile kadının yeni geldiğini hiç eşyası olmadığını çocuğun yatacak yatağa ihtiyacı olduğunu söyledi.

Kızıyor , söyleniyor olsamda kapınıza gelen yardıma ihtiyacı olan biri  ,geri çevrilmiyor hele bir de çocuk varsa hiç çevrilmiyor.

Suriyelilerin ülkemde şehrimde olmasını istemiyorum. Uzun süre kalmalarını hiç istemiyorum. Dilerim Suriye bir an önce düzelir ve kendi vatanlarına dönerler.

Demem o ki...

Birbirimize, karşımızdakine ne kadar kızsakta gün geliyor birbirimize ihtiyacımız oluyor.

Yani insanız biz !

 &&&&

Tunceli milletvekili Kamer Genç Japonya Milli Günü resepsiyonunda Başbakan R.T.E.'ın karısı Emine Erdoğan'ın konuşma yapmasına sinirlenip tepki göstermiş.

  ^^ Bakanlar  var iken başbakanın eşi neden konuşma yapıyor . Devleti temsilen konuşması gereken bakanlardır. ^^ demiş.

Başbakanın eşinin temsiliyeti başbakanın eşi olmasıdır. Genç'in orada sesli olarak durumu belirtmesi bizim açımızdan ,misafirlere karşı yapılan nahoş bir durumdur .

Fakat diğer açıdan o kadar maaş alan danışmanlar, sözcüler, bakanlar var iken başbakanın eşinin konuşma yapması çok garip tutumdur.

Seçimle başa gelen parti başkanı başbakandır. Kızı,oğlu,eşi,dayısı ,amcası seçilmemiştir. Durum bunun tersini gösteriyor olduğun da Kamer Genç'in de bunu belirtmesi gayet doğaldır.

Kamer Genç'e gazan mübarek olsun diyorum bir hafta manşetlerden düşmezsin. AKP 'ye yaranmak isteyenlerin  bombardımanına tutulacaksın.

Ne desekte başbakanımız bizi görse, Kamer Genç'e küfür edelim, tehdit edelim nasılsa meydan bizim bize kimse birşey demiyor. Çok ayıp bi daha yapmayın denilip içeride aferin devam edin , durmak yok devam devam deniliyor üstüne birde makam hediye ediliyor  düşüncesi ile hareket edeceklerdir.

AKP Antalya milletvekili Çavuşoğlu hemen Kamer Genç'e  sarhoş damgasını vurmuş .  Genç'in meclisin  yüzkarası olduğunu , oraya içki içmek için gidiyorsa bunun CHP problemi olduğunu ve Genç'in dengesiz olduğunu belirtmiş.

Sayın Çavuşoğlu Kamer Genç  koskoca bir Tunceli milletvekili istediğinde istediği kadar içki alabilir. Bedava bulduğu içkilerden derken ne düşündünüz içmek isteyipte içemediğinizi mi yoksa içkiyi lafın arasına kattığınızda  içmeyenlerin tepkisini Kamer Genç'in üzerine çekmeyi mi  ?

Diğer yandan  meclis o kadar düzeyli, usturuplu, dengeli  ki ah ben bu yumruklaşmalarını gören  gözlerime, küfürlerinizi duyan kulaklarıma ne diyeyim çok terbiyesiz gözlerim ve kulaklarım var.

Yarın ertesi gün bir ertesi gün daha başbakanımız konuşmadı oooo Kamer Genç için neler söylenecek.

Ben Kamer Genç'in anlaşılmadığına inananlardanım ve yürekliliğini de kutluyorum.

#Direnrezillikdiren mi desem yoksa ^#direnmeclistekirezilliklererezillik  mi desem bilemedim.

Yazmaya başladığım anda aslında bağlamak istediğim konu,

Hepimizin birgün ortak paydası olacaktır. Çünkü hepimiz nesli tüketilmeye çalışılan  insanız, canlıyız,  canlı varlıklarız. Gözlerimizden akan yaşların rengi aynı, acısı aynı, gülüşlerimizde atılan kahkanın sevisi aynı mutluluğu aynı alınan tatları aynıdır.

Ne olursan, kim olursan, hangi partiye mensup olursan, .......olursan ol sen insansın !

Artık insan olmanın özünü düşünelim insanlığa hizmet edelim, İNSAN KALALIM.... 

Gün gelecek böyle giderse insan ırkı bitecek adı kalacak. Belki de doğacak hayvanlar yarım insan insanlar da  yarım hayvan olacaklardır.

 

  

  

 

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..