- Kategori
- Şiir
…Düş üstüne kurdum diğer yarımı…

...
Kırmızı pabuçlarımı giydim bugün de
Ve kenarına bir iğne iliştirdim,
Hayatıma seni iliştirdiğim gibi.
Siyaha boyadım bedenimi,
Bedenimde bıraktığın ‘seni’ sakladım.
Suçüstü yakaladım gözlerimi,
Ağladım.
Çarpanlarına ayıramadığım hayatta
Sınıfta kaldım.
Araladığım kapılar düştü üstüme.
Oysa ben,
Düş üstüne kurmuştum diğer yarımı
Cumbalı hayatlar eşliğinde.
Vaktinden önce mi büyüdüm dersin?
Vaktinden önce mi yüklendim sensizliği?
Cevapların yoktur bilirim ikilemime,
Suskunluğu doladım ben de dudaklarıma
Ve susuzluğumu sana…