…Düş üstüne kurdum diğer yarımı… / Şiir / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

…Düş üstüne kurdum diğer yarımı…

…Düş üstüne kurdum diğer yarımı…
 

...


Kırmızı pabuçlarımı giydim bugün de

Ve kenarına bir iğne iliştirdim,

Hayatıma seni iliştirdiğim gibi.


Siyaha boyadım bedenimi,

Bedenimde bıraktığın ‘seni’ sakladım.


Suçüstü yakaladım gözlerimi,

Ağladım.

Çarpanlarına ayıramadığım hayatta

Sınıfta kaldım.


Araladığım kapılar düştü üstüme.

Oysa ben,

Düş üstüne kurmuştum diğer yarımı

Cumbalı hayatlar eşliğinde.


Vaktinden önce mi büyüdüm dersin?

Vaktinden önce mi yüklendim sensizliği?


Cevapların yoktur bilirim ikilemime,

Suskunluğu doladım ben de dudaklarıma

Ve susuzluğumu sana…

 
Toplam blog
: 143
: 379
Kayıt tarihi
: 14.02.08
 
 

1983 Aksaray doğumluyum. İlk ve orta öğrenimimi Aksaray'da tamamladım. Lisan eğitimimi Fırat Ünivers..