Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '08

 
Kategori
Şiir
 

"Her şey biter!" dersen, "her şey" biter

"Her şey biter!" dersen, "her şey" biter,
Tüm bağlar kopar, dostluk yok olur gider,
Kalbim seni sevse de, küsmeye değer,
"Her şey biter!" dersen, "her şey" biter.

Arkanı dönüp gitmeden iyi düşünecektin,
Varsa idi bir sorunun, söyleyecektin,
Geri dönecekseydin, gitmeyecektin,
"Her şey biter!" dersen, "her şey" biter.

Ben seni sevdim, sen görmedin,
Ben sana geldim, sen gelmedin,
Sonra çıkıp karşıma, "her şey biter" dedin,
"Her şey biter!" dersen, "her şey" biter.

Sen kimdin, ben kimdim, hiç düşündün mü?
Sen hayatında bir kere, yüzüme güldün mü?
Bak şimdi el olduk, yaptığını gördün mü?
"Her şey biter!" dersen, "her şey" biter.

Gelirsen yanıma kapım açık, ardına kadar,
Bitirirsen her şeyi, biteriz ölene kadar,
Ben sana hiç küstüm mü, bügüne kadar,
Ama "Her şey biter!" dersen, "her şey" biter.

Genç Osman
 
Toplam blog
: 301
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

"1988 Adana doğumluyum. Oldukça başarılı bir öğrencilik serüvenimin ardından eğitimimi noktaladım..