Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

09 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

"Kar"

"Kar"
 

Anamin evindeydim. Dokuz gibi kalktim. Ne goreyim? Her yer bembeyaz!... Erken degil mi? Daha Obama secimi kazanali 3 gun olmus!... Kasim'in yedisi!... Erken degil mi?

Anam kendi yogurdunu kendisi mayaliyor. Diyor ki; 'bu adamlar sute su katmiyorlar herhal?..." Yogurdu kati oluyor. Yogurdunu torbaya koyup suzuyor... 'Suzme yogurt' da diyebileceginiz, bizim oralarda 'has cokelik' dedigimiz, agziniza aldiginizda eriyen nefis bir sey oluyor. Anama gore, icerisine kaymak da katabilse, lezzetinden yanina varilmazmis!...

Anami hastahaneye goturup, getiren Suzi Hanim anama bir caydanlik almis. 6' da bizim usul cay bardagi... Turkiye'den gelen bir hanima ismarlamis. Anam; 'deden usulu bir cay yapayim...' dedi. Demlikte ki cayi, fokurduyana kadar atesin ustunde tuttu!...

Anamin has cokeligi, kizarmis ekmek, kucuk bardaklarda tavsan kani cay... Disardaki kara bakarak kahvaltimi yapiyorum. Kendi kendime soylendim:

- Yilin ilk kari. Keske makinam olsaydi da cekseydim...

***

Eve oglene dogru gittim. Uc gibi Yagmur okuldan geldi. Hevesimi biliyor. Sordu:

- Fotograflari gordun mu?

- Ne fotografi?

- Yilin ilk karinin fotograflarini cektim. Bu sabah. Okula gitmeden...


***

Fotograflar: ilk kar.
Ceken: Yagmur!
Tarih: 7 Kasim 2008
Yer: Bloomigton da kirada oturdugumuz evimiz.
 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..