Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '13

 
Kategori
Blog
 

"Kimse Okumasın" kategorisi

"Kimse Okumasın" kategorisi
 

Milliyet Blog'ta mevcut kategoriler arasına "Kimse okumasın" kategorisi konsa ne olur?

Deli saçması olur.

O halde, neden biz "tıklanma" konusunu gırgıra alıyoruz?

Neden, tıklanmak için belli konuları; belli kategoriyi seçip yazıyor diyerek bazı blogdaşlarımızı tenkit ediyoruz.

Hatta, başlıklarıyla, muhtevası  aynı olmayan, yazılar kaleme alınıyor diye kızıyoruz. Belki bu da bir strateji diye düşünmüyoruz.

Oysa hepimiz, okunmak için; tıklanmak için; hatta çok fazla tıklanmak için; blog  yazıyoruz.

Yorum almak için yazdığımız da çok kesin.

Yorumsuz yazı, meyvasız ağaca benzer. (Biraz bayat bir söylem oldu ama, neyse?)

Laf olsun diye yazanımız var mıdır?

Bence vardır. Ama sayısı fazla değildir böyle yazdıklarımızın.

Bazen insan rahatlamak için; kuralların dışına çıkmak için; laf olsun diye bir şeyler yazar. Ancak temel amacımız: "okunmak için yazı yazmaktır."

Bu nedenle, tıklanmak için strateji uygulayanları, kınamamalıyız... Bana öyle geliyor.

Yalnız ilave etmem gerekir ki "TIKLANMANIN DA ESİRİ OLMAMALIYIZ".

Bir de fazla yazı yazıp, rekor kırmak isteyenler de var. Onları da unutmamak ve kınamamak gerekir. Belki bu arkadaşlar için "Kimse okumasın ketegorisi" yararlı olabilir. Hak yememek gerekiyor.

Not: Bu yazıyı laf olsun diye mi yazdım, yoksa içim geldi ve mantığım "evet yaz" dedi diyemi yazdım, bilemiyorum.

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..