Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

24 Kasım '08

 
Kategori
Blog
 

"Miss Blog 2008" Yeni Formatla Yeniden

"Miss Blog 2008" Yeni Formatla Yeniden
 


"Miss Blog 2008"... İşte beklenen yarışma, bu blogla yeniden sahnede!..


Erkek yazarlar yarışmasında uygulayarak, ufak çapta alıştırmasını yaptığımız yeni formatla, bayan yazarlarımızın yarışmasını yeniden başlatıyorum...


Format hakkında bilgisi olmayanlar için kısaca tekrarlıyorum...

Bayan blog yazarlarımız arasından, "benim adaylarım" dediğiniz, sizce güzel olan 3 arkadaşımızı sıralayarak, yorum kanalıyla bu bloğa bildiriyorsunuz... İsimleri yazarken blogda kullandıkları tam isimleri belirtmeniz önemle rica olunur!..


Örnek:

1. ?xxx ?xxxx... 2. ?xxxxx ?xxxx... 3. ?xxxxxxxx ?xxx... :-)))


Haydi bakalım oyları görelim. Bilhassa erkekler ne kadar cesur olacaklar merak ediyorum. Çünkü kendi yarışmalarında, bayanlardan hiç oy çıkmayacağını düşünüyorlardı. Bayanlardan zaten hiç şüphem yok, eminim yine ellerinden geleni oylayarak yağdıracaklardır.


Bu âlemde bizi çekemeyende, oy gönderen sevgili dostlarım hakkında dedikodu eden de bizden değildir!.. :-))


Haydi dostlar, bu seferki oylama yüksek katılımla, daha neşeli, daha çekişmeli olsun ve oylar bazı isimlerde yoğunlaşsın...


Bu kadar dil döküyorum, desteğinizi ve oy olup yağmanızı bekliyorum efendim... Yarışmacı aday adaylarına iyi şanslar diliyorum... Sevgi ve saygılarımla...



Foto >>> Sayın Mustafa Mumcu'nun bana özel eserlerinden http://mustafamumcu.com/forum/index.php?topic=

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..