Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '13

 
Kategori
Güncel
 

"Müşebbek" kime yarar?

"Müşebbek" kime yarar?
 

Müşebbek tatlısı ...


Müşebbek Tatlısı;

Malzeme:
450 gr su,
350 gr un,
15 gr maya,
kızartma için sıvıyağ,
1 lt. su,
2 kg toz şeker,
yarım limon,

  / / 

Niyetim, ağ ve kafes gibi örülmüş, kıvrım kıvrım  halka şeklinde olan bol şerbetli tatlının tarifini vermek değil.  

"Müşebbek"  tatlısının bir diğer adı, "kar  eden, sebeplenen" miş:)   Bu tatlının  günümüzde en çok kimlere  yarayacağını öğrenmek istedim.

Müşebbek  tatlısının faydalarından  biri de  güç  ve kuvvet vermesiymiş. 

Yetmez mi?

Şu günlerde  güç ve kuvvete ihtiyaci olan kim var ? Emekli, işçi, öğrenci, ev kadını, aç biilaç, yaşlı bakıma muhtaç, engelli, gazi, şehit ailesi vb. mi?

I ıh...

Kıran kırana, milyon dolarlara veryansın eden 2013 Belediye Başkan Adaylarıın ihtiyacı var "Müşebbek Tatlısı"na ! 

Tatlının tadını kaçırmayalım, belediye başkanlarının vazifelerini   bir kez daha gözden geçirelim derim.

"Aday"  adayı   olan  bir  zat'ı muhteremin,  "Ölümsüzlük egosunu tatmin etmek için buradayım" demesine de anlam veremedim.

Mümkünse   mealini beklerim. 

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..