Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '19

 
Kategori
Aile
 

“Neyi Kutlayacağız?

“Neyi Kutlayacağız? Bu gün Yılbaşı aslında yeniden hayatımızı sorgulamak için bir fırsat olabilir. Ama oyun eğlence bence çok mantıklı değil mesele eylenmek değil sadece bir yıl daha yaşlanıyorum diye eylenmek saçma.

Ben yatılı okuldayken yemeğe bile gitmezdim. Bir gün pansiyon Müdürümüz kulakları çınlasın Mehmet Esen hocam yatakhaneye gelmişti bende yemek yememiştim vay be şimdi o radikal günlerimiz maalesef geride kaldık şimdi daha sakin ve uzlaşmacı olduk inşallah uzlaşalım derken yozlaşmayız neyse siz bu yılda ailenizle birlikte güzel bir akşam yaşayın ama içki olmasın biz Yeşilaycıyız kumarda olmasın çünkü biz emekçiyiz alın terinden yanayız en güzel günler sizinle olsun.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..