Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '12

 
Kategori
Aile
 

Evlat sahibi olmak insanı büyütüyor mu ?

SEN HEP BÜYÜK MÜYDÜN ?  EMİNEM...

Daha dün getirmişlerdi seni; Başında sarılı bir yazma, ayaklarında gongoşlar vardı.

Üstünde yeni olduğu kat izlerinden belli olan, ipek değil ama, parlak bir elbise vardı.

Yağmurdan sonra, gök gürlerdi ya, parlak mavi gökyüzüne bakarken kamaşırdım.

Senin gözlerine de bakarken öyle yaşlanmıştı gözlerim, masmavi miydi? yemyeşil mi?

Onu karıştırıyorum, hatırlayamıyorum. Siyaha yakın kırmızı kınalı ellerinle gel ettin bana.

Ellerin ne kadar da büyüktü, zaten senin her yerin büyüktü. Çok değişik ve de büyüktün.

Gelin gelecek, uslu durmazsan seni alıp gidecek demişlerdi ya, çok korkuyordum .

Ablamın eteğinden sıkıca tutmuştum zaten. Sense gel diyordun, gülümseyerek.

Beni alıp gitmezsin değil mi? EMİNEM...

Gelin gelmiştin ama, gelinin ne demek olduğunu, ablam da bilmiyordu.

Amcamın evinde duracakmış, orada yatacakmış.. demişti annem.

Bizimle kal istiyorum, kalsana diye soracağım ama yaramazlık yasak.

Ona herkes EMİNEM diye sesleniyorlardı. Sonra onun Hafize si oldu,,

Sonra mı? EMİNEM' i beş çocuğu ve yaşlı eşi ile oradan göç ettirdiler......

Sonra ben gelin oldum, benim çocuğum oldu, sonra ben büyük oldum.

Çocuğum hep küçük kaldı, o hiç büyümedi. Hep ben büyüdüm. Ben.

EMİNEM in çocukları küçücüktü giderlerken. Kendisi büyüktü, babalarıda,

EMİNEM  bebekleri büyüsün diye elleriyle çalıştı, eteği ile  taşıdı

EMİNEM gelin olmanın ne demek olduğunu hiç mi hiç bilemedi ama

Büyük olmanın ne demek olduğunu herkeslerden çok iyi biliyordu.

Aslanlar gibi bebeklerinin büyüğü oldu, hala daha büyükleridir EMİNEM.

 

Hamiye Alkış

 

 
Toplam blog
: 56
: 661
Kayıt tarihi
: 24.02.08
 
 

Emekli, 19 mayıs ..