Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '09

 
Kategori
Siyaset
 

“Olacak o kadar”ı bile solladı…

“Olacak o kadar”ı bile solladı…
 

Oturdum televizyonun başına, haberleri izliyorum…

Başladım yüksek perdeden gülmeye…

Ev ahalisinin de dikkatini, çekti <ı>“Hayrola!” dercesine bakmaya başladılar…

<ı>“Komedi” dedim <ı>“Komedi…”

Herkeste bir gülümseme…

<ı>“Evet…” dediler, <ı>“Levent kırca, olacak o kadar ile tekrar televizyonda, van minut tiplemesi de çok acayip…”

<ı>“Hıh…” dedim… <ı>“Benim güldüğüm o değil ki… Bu tip ‘Olacak o kadar’ı bile solladı vallahi…”

Bu kez millet <ı>(Evdeki millet) merakla ne izlediğime baktılar. Gördüler ki Bülent ARINÇ’ın geldiği Sakarya’nın Akyazı ilçesinde 7 Haziranda yenilenecek yerel seçimler için yaptığı <ı>“Propaganda” konuşmasını izliyorum…

Bülent Abi konuşuyor, konuştukça da coşuyor, coştukça da ha babam konuşuyor…

Ve bakın ne diyor…

<ı>“55 adet çıkar amaçlı suç örgütünü çökerttik ve tümü yargının önünde. Saunasından, neşterine kadar ne kadar sülük varsa milletin kanını emen, milletin zenginliğini perişan eden, hepsinin hakkından geldik. Şimdi de artık büyüklerle uğraşıyoruz. Halkın seçtiği iktidarı devireceklermiş. Neredeymiş o eski darbe günleri, neredeymiş eski kazançlı günleri. Meydan okuyoruz. Ateşi Nemrut’tan korkar mı İbrahim olan, hodri meydan, hodri meydan, hodri meydan. Bir zamanlar iştahı doymak bilmeyen bozguncular tekrar Türkiye’de iktidar sahibi mi olsunlar, onların dedikleri mi olsun?”<ı>

Aslına bakarsanız Bülent Abi <ı>“Dürüst” insandır. Yolsuzluğu, soysuzluğu görülmemiştir. En azından ben bilmiyorum. Siyasi düşüncelerini paylaşmasak da <ı>“Dürüst” olarak biliriz, lafını sözünü çekmez.

O, lafını sözünü çekmez de, bazen öyle desteksiz atıyor ki, lafları sözleri sıcak suda yıkanmış yün kazak gibi çekiyor, küçücük kalıyor…

Hadi senin dediğin olsun Bülent abi… Gittiniz bütün çetelerin üzerine, çökerttiniz hepsini. Ya içinizdeki çeteler? Onları bir türlü çökertmeye yanaşmıyorsunuz yahu…

Ulu orta <ı>“Hodri meydan” demek kolay, ama sen Bülent Abi, <ı>“Deniz Feneri” davasına adı karışan RTÜK Başkanı Zahit AKMAN’a bile <ı>“Bakan” olarak sözünü geçiremezken…

<ı>“…<ı>Saunasından, neşterine kadar ne kadar sülük varsa milletin kanını emen, milletin zenginliğini perişan eden, hepsinin hakkından geldik. Şimdi de artık büyüklerle uğraşıyoruz…”

Uğraşıyorsunuz da Bülent Abi, sizin içinizdekilerle kim uğraşacak?

Sen ki Bülent Abi, Zahit AKMAN’a bile söz geçiremezken…

Haberler içinde<ı> “Olacak o kadar<ı>”ın <ı>“Van minut” kısmını da izledik…

Çok güldük…

<ı>“Cumhurbaşkanı” bölümü de oldukça ilginçti…

Ama dediğim gibi…

Bülent Abi’nin <ı>“Olacak o kadar”ının izlenme oranına erişemeyecek ne yazık ki…

<ı>2 Haziran 2009<ı>

 
Toplam blog
: 146
: 576
Kayıt tarihi
: 17.01.09
 
 

Yazacak belki bir çok şey vardır, ancak sadece "Yazmak en büyük tutkum" desem!... Sonrasında da zate..