Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '10

 
Kategori
Sinema
 

“Şahsi Batı” ( 10. Bölüm) En iyi Senaryo, En İyi Reji, En iyi Film Dalında “Altın Kereviz Ödüllü”

“Şahsi Batı” ( 10. Bölüm) En iyi Senaryo, En İyi Reji, En iyi Film Dalında “Altın Kereviz Ödüllü”
 

“Altın Kereviz Ödülü” Öner Samanlı’nın, Şahsi Batı Film Senaryosuna (Cinemaskop)


Böyleydi de, şimdi benimle yapmak istediğini söylediğin çok önemli ropörtaj ile ilgisi nedir o filmin, anlamakta zorlanıyorum seni…

Lütfen Tankut’cuğum, şimdi bu konuşmalardan nereye varmak istiyorsun ki…?

SENARYO ÇOK HOŞUMA GİTMİŞTİ VE OYNAMIŞTIM.

Senaryo öyleydi, filmde de öyle oynadık tabiî ki..

Vallahi kocama sadakatimden, sevişme sahnelerinde dublör kadınlar rol almıştı.

Luli’ciğim mesele o değil, şu anda bizdeki fotoğraflar farklı bir durum…

Bu kez filmin dışında bazı durumlar var…

….

….

FENASİ KERİM BEY; GELDİM EFENDİM….

Tamam Pezo, sen şimdi git al şu bir lirayı da, dört tanesi bir lira olan simitlerden koş, alda gel, çayla yeriz içeriz.

Ben şimdi şu, Tankut Karanlıklar, malum artist şarkıcı doktoru gibi bir adam, yazısını okuyorum. İlham alıyorum…

Bizim, “Şahsi Batı”ya müthiş mevzuular ekleriz.

Hadi gazzzzlaaaa..!

….

….

LULİ, BAK BEN MERT BİR ADAMIMDIR..!

Bu mesleği 40 yıldır yaparım. Kimse ile dandik haberlerle, iftira ile ilgilenmedim. Bizim adamlığımıza uymaz.

Sen şimdi filmi unut, tamam mı.

Tamam Tankut..!

Luli, sen ….’la evlisin öyle mi…?

Adamcağız kamuoyunda bilinen ve takdir edilen mükemmel bir şahsiyet.

Sanıyorum yakın zamanda ülkenin siyasetinde aktif rol de alırx, memleketimizin böyle adamlara ihtiyacı var.

Öyle değil mi…?

Tabi ki Tankut’cuğum,

“Kocamla her zaman iftihar ederim, ona aşığım, o benim her şeyim. Öyle bir kocam olduğu için her yerde ve herkese çok şanslı olduğumu söylerim. Daha ağzından bana karşı kaba bir söz çıkmamıştır. Hayatımdan başka bir şey konuşmaz. Luliş’im der…!”

EVET TANKUT, YA ÇIKAR ŞU BAKLAYI AĞZINDAN, ÇATLAYACAĞIM…

“Luli, şimdi sana açıklamak zorunda olduğum olay biraz filmdekini çağrıştırıyor gibi.”

BİZİM PAPARAZZİ MUHABİRLERİ BİLİRSİN AV PEŞİNDEDİRLER.

“Kocan ile aranızda bir sorun olduğuna dair bir şeyler de ben duymadım ama benim asistanlar duymuş, izin istediler araştırmak için. Bende peki araştırın ama benden habersiz etrafta bir tık duymayacağım dedim.”

Sonrasında;

“Ama her ne hikmet ise, bir şeylerden şüphelenilmiş ki; senin internetteki tüm epostalaşmaların, msn’leşmelerin hackerlerce mi, Savcılıkça mı bilmem nasıl avlanmış.”

Sonrasında;

“Fark edilen bu beyin ihaneti ile başlayan samimi ve biraz gayrimeşru olan ve de evli bir kadına yakışmayan davranışların sonrasında düşülmüş tabiî ki sen fark etmesen de, anlamasan da peşine….”

“Şimdi sana yeminle söylüyorum ki, bende yaklaşık 20 den fazla uygunsuz resimlerin var bak sana en sıradan olan birini göstereyim sen durumu bir değerlendir bakalım…”

(“Şahsi Batı” nın devamını 11. Bölümde Takip Edebilirsiniz.)

Saygılarımla.

Öner SAMANLI

e-iletişim: onersamanli@hotmail.com

 
Toplam blog
: 295
: 3087
Kayıt tarihi
: 22.08.08
 
 

Prof.Dr. Öner Samanlı, yıllarını eğitim ve öğretim faaliyetlerine adamış, birçok bilimsel makalen..