Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '18

 
Kategori
İlişkiler
 

“Sana İbret Gerek İse / Gel Göresin Bu Sinleri”

“Sana İbret Gerek İse / Gel Göresin Bu  Sinleri”
 

 
Ocakta
Devamlı kor
Yansın
Yaksın
Gören görsün daa
Dumandan boğulurken
 
Zeytin dalında ölümsüz izzet sınırı
Samanuğrusu
 
Kelebekler uçuşuyor
Uçuşuyordu
 
 
".. 9-8 lik oynuyorlardı "oyun"u... Kızın her hareketinde bugün vardı, yarın yok, dünse hiç olmadı...dünya umurunda değil dans ediyor, yanından geçen yüzlerce insanı umursamama lüksünü kullanıp sadece eğleniyordu... Eğer para verirsen varsın onun için, vermezsen de "Amman inşallah evde kalasın.."
 ?¦Ñ??³?°?½Ñ?º?¸?¹ Ñ??°?½?µÑ? ?ž?»Ñ??³?¸ ??·?°Ñ??¾?²?¾?¹. ?¤?¾Ñ??¾
 
“Kızın tatlı lanetini aldım devam ettim yoluma…”
 
Delibaş
Macerayı seven
Sevdiceğim karıncasever
Bayramda seyranda
Azarlama sevabına
Başa kalkma neyi varsa
Ötekiler dediğiniz
Herkes şopar
“Acılara tutunarak.”
Barışsever
Sanatsever 
Yaşam filozofu insanlar
 
I swung my arms over the branch and pulled myself up, the fresh cut scraped against it and I whimpered. I had to stop and breath through the pain, I slowly pushed myself forward and grabbed the slippery ground beside me. My breath froze and body stopped moving as a far too familiar voice said from infront of me.
 
“Yanımdan geçen her adamın yükü var omuzlarımda sanki adımlarım ağırlaşıyor... Dünü ve yarını taşımaktan yorgun bugün, kendini bulamıyor. Çingene gibi yaşasam hayatı, cebimdeki tüm parayı harcasam yarını düşünmeden ve sarılsam sevdiğim adama dün söylenenlere rağmen, düşünmeden sırf seviyorum diye... “
 
"Şebboylarım var hanımmm, güllerim varrr... "
 
Rengârenk güllerim var
Dikenleri adlı sanlı
Dişi altın
Dişi demir 
Dişi bakır
Çirkinseme
Çiseleme
Dirsek dirseğe dere tepe
Kan damlası
Dirimli şiir…
    Image of Gipsy Flowers - Red on Green
 
Yemyeşil ağaçlı yolda, bir yaşlı kadın önümü kesti, sırıttı dişleri altın kaplamalı, savruk eteği kırmızı güllü dallı…
 
Dedi ki; “ Sibel Can’ım, maviş gözlüm… Veresin elcazını... Bakayım falına…”
Zoraki gülümsedim, dedim ki; “Zümrüt gözüm, falım falanmış, falım afallamış… Sana kolay gelsin…”
Dedi ki: "Öyle deme be güzelim ne olursa olsun yola devammm..."
Hoşuma gitti sözleri, içtenlikle gülümsedim, cebimdeki son kuruşlarımı O'na uzattım, dedim ki;
"Bak bakalım, falımda adam gibi adam çıkacak mı? Çıkmazsa bozuşuruz .."
 
Sekiz, dokuz yaşlarındaki çocuk meydanın artasında klarnetiyle "Hasretinle Yandı Gönlüm" ü çalıyordu. Çakıldım. Durdum. Dinledim..
Bu duygulardan yana çok derdim var.
Bu feryatla!
Bu hasretle! 
Ne, kim öldürecek ben'i?
Ne olacak bu memleketin hali???
Birisi artık tüm gerçekleri deyiversin.
 
 
Nil Alaz - Akçay / İstanbul
 
 
 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..