Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '07

 
Kategori
Mizah
 

“Sen cep telefonlarıma cevap vermez misin?.. Dur seeeeen!...”

“Sen cep telefonlarıma cevap vermez misin?.. Dur seeeeen!...”
 

Bayan arkadaşımız eşini cep telefonundan arıyor… Eşinin telefonu çalıyor… Tık!... Meşgul tonu gelmeye başlıyor… Tekrar arıyor… Telefon yine çalıyor… Tık… Yine meşgul tonu… Bir daha… Bir daha…

Bayan arkadaşımız artık pes ediyor ve aramayı bırakıyor.

Bir süre sonra telefonu çalıyor… Açıyor telefonu… Eşi… “Beni aradın…” diyor, “Toplantıdaydım cevap veremedim. Ne vardı?..”

Bayan arkadaşımız ağlamaklı, üzgün bir ses tonu ile cevap veriyor:

“Geçti” diyor, “Çok geç artık... Boşver… Tecavüze uğradım da…”

Uzun, çok uzun bir sessizlik… Karşı taraftan ses gelmiyor… Bayan arkadaşımız, “Şaka yaptım… Şakaaa!..” diyor ama… Şoka giren ve donup kalan eşi onu duyamıyor.

Bayan arkadaşımız, “Oh olsun!..” diyerek devam ediyor anlatmaya, “Her zaman böyle yapıyor, benim telefonlarıma bakmıyordu. Bu ona ders olsun!..”

>> İllüstrasyon: Sefa Sofuoğlu

 
Toplam blog
: 118
: 1658
Kayıt tarihi
: 20.06.06
 
 

70'li yılların sonlarına doğru (1977 veya 1978... Belki de 1979...) tüm zamanların efsane dergisi..