Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '11

 
Kategori
İlişkiler
 

“Sevgilim telefonunu açmıyor,” işte size önerilerim

“Bir fakültenin 4.sınıfında okuyan genç bir kızım. Bundan 10 ay kadar önce bir çocukla tanıştım. O da başka bir fakültede okuyor.  

Aramızda büyük bir aşk doğdu. Her gün en az on kez mesajlaşıyorduk. Son zamanlarda evlenme planları dahi yapıyorduk.

Bundan bir ay kadar önce bir hafta sonunu birlikte geçirdik. Ne olduysa ondan sonra oldu.

O günden beri kendisine doğru düzgün ulaşamıyorum. Ya telefonu açmıyor ya da  ‘Ben seni arayacağım,’ deyip kapatıyor ve sonra da aramıyor.

Çeşitli bahanelerle benden kaçıyor. Geçen hafta hasta olduğunu söyledi.  Arkadaşlarından bunun yalan olduğunu öğrendim.

Beni çok sevdiğine eminin. Neden böyle yaptığını anlamıyorum. Çok üzülüyorum. Ne yapmalıyım? Bana yol gösterin.”

***

Bir  ilişki başlar ve sonra bitebilir. Önemli olan bunu açıkça karşı tarafla paylaşmaktır.  Bir takım bahaneler bularak uzaklaşmak, karşınızdaki insanda belirsizlik duygusu  yaratır.

İnsanları hayatta en çok mutsuz eden nedenlerin başında geleceğe dönük belirsizlikler geliyor.

Siz bunu açıkça söylemedikçe, karşınızdaki insan ilginizin, devam ettiğini ve halen sevildiğini düşünecek. Ya da gelişmelerden dolayı kendini suçlayacak.

Bu nedenle bir ilişkiyi belirsiz bırakmak yerine açıkça bittiğini söylemek en doğrusu… Belki başlangıçta biraz üzüntü olur, ama sonra unutulur.

***

Değerli okurum, bir ilişkinin ilk koşulu karşılıklı dürüstlüktür. Eğer arkadaşınızın yalan söylediğini düşünüyorsanız, bu ilişkiden bir hayır gelmeyeceği açık.

Benim size önerim, onu artık hiç aramayın. Sizin aşırı ilginizden sıkılmış olabilir. Siz onu aramazsanız, size ilgili varsa büyük bir olasılıkla o sizi arayacaktır.

Aramazsa da kendisi bilir. İnanın hiçbir şey için üzülmeye değmez.

Bana sorarsanız, bu kısa süreli aşk hikayesi bitmiş gibi görünüyor. Bunu kendinize dert etmeyin. Derslerinizin aksamasına da izin vermeyin. Yolunuz açık olsun.

***

Değerli okurlarım, mailleriniz için çok teşekkür ediyorum.

Sağlık, başarı ve mutluluk dileklerimle

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..