Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

1.000.000 Euro

Üçlü fotoğraf. Ortada Kevın COSTNER. Sağında THY'nın Yönetim Kurulu Başkanı Candan KARLITEKİN. Solunda THY'nın Genel Müdürü Temel KOTİL. COSTNER, hafif gülümsemede. KARLITEKİN, kahkahanın son perdelerinde.
KOTİL, peynirin (p) sinde.

THY'nın reklam filminde oynayacak COSTNER. Ve karşılığında 1.000.000 eruo alacağı basın ve yayın organlarından. 1.000.000 euro. Bizim paramızla 2.000.000 TL. İyi para. Terör örgütünün ölüm tehditi ve işkenceyle benden gaspettiği paranın 100 katı.

Ben, devletimin adına yaptığım bir işten dolayı terör örgütünün hedefine yerleştirildim.20.000 TL aile fertlerimin ve benim yaşama bedelimizdi. Sahip çıkması gerekenler kulaklarını tıkadılar. Gözler görmez oldu. Geleceğimizi
çaldılar. Şimdi boğuşuyoruz terör örgütünden daha terörist kredi kartlarıyla.
Kevin COSTNER'a Ulu Önder'imizi canlandırması için teklif yapılmış.Buradan yapımcılarımıza duyurulur. Eğer Ulu Önder'imizin ellili yaşlarını canlandıracak birini arıyorlarsa ben varım. İnanın kopyasıyım ellili yaşlardaki Ulu Önder'imizin. Bunu ben söylemiyorum. Beni tanıyan herkes söylüyor.

Bir deneyin hele. Deneyin. Belki ben de kurtulurum devletim adına yaptığım işten dolayı içine düşürüldüğüm bataklıktan.

Ben de gülümseyeyim ortada. Yönetmenim sağımda atsın kahkaha. Yapımcım peynirin (pe)sinde takılsın.

İnşallah değer verilen paraya değerde karşılığı alınır reklam filminin. Değmesede canları sağolsun KARLITEKİN ile KOTİL'in. Nasılsa devletimiz çok zengin. önemli mi 2.000.000 TL?

 
Toplam blog
: 193
: 183
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

1957 Erzurum doğumluyum. 1982 -9 Eylül Üniversitesi   İktisadi veTticari Bilimler Fakültesi   Maliy..