Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '16

 
Kategori
Güncel
 

1 Mayıs İşçi bayramı kutlu olsun.

1 Mayıs İşçi bayramı kutlu olsun.
 

Öncelikle birIik ve dayanışma inancıyIa emek, barış ve özgürIük mücadeIesinde tüm
eziIenIerin 1 mayıs işçi bayramını kutIarım.
 
1 Mayıs Barış, Demokrasi ve Güvenli bir gelecek için mücadele günüdür.
 
İşçilerin, dünya emekçiIerinin birIik mücadeIe ve dayanışma günü 1 Mayıs İşçi Bayramını kutIuyorum.
 
1 Mayıs İşçi  Bayramı  Ankara, İstanbul ve İzmir'de coşkuyla kutlanıyor.  Ancak yapılan bazı ihbarlar nedeniyle valilikçe izin verilmedi. Mutlaka onların da bildiği bir şey vardır.  Yasalara uymak zorundayız. 1 Mayıs İşçi ve emekçilerimize barış ve bir sevgi çemberi içinde olaysız ve heyecan dolu türkülerle, halaylar çekerek geçmesini diliyorum.
 
Bu  bayramın tüm yurtta çalışan  işçilerimize, emekçilerimize, tüm toplumsal ve sosyal çalışan örgütlerimizin çalışanlarına hayırlı olsun ve olaysız geçmisini yürekten diliyorum.  
 
1 Mayıs İşçi ve emekçi kardeşlerimizin bayramlarını gönülden kutluyor, daha nice yıllara sağlıkla erişmelerini diliyorum.
 
Yaşasın 1 Mayıs bayramı diyorum. 
 
 
 
 
 
Abdülkadir  GÜLER 
 
1 Mayıs  2016-  SÖKE
 
 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..