Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '16

 
Kategori
Eğitim
 

10. Sınıf ders kitaplarına "Orhun Abideleri" diye Bitlis'teki "Ahlat Selçuklu Mezar taşları...''

10. Sınıf ders kitaplarına "Orhun Abideleri" diye Bitlis'teki "Ahlat Selçuklu Mezar taşları...''
 

"Ahlat Selçuklu Mezar Taşları."


Bir kez daha eğitim sistemimizin pırıl pırıl olduğunu görüyoruz.

Hadi gidemedin, önünde bilgisayar elinin altında akıllı cep telefonun var! Oraya yaz bak bari, Orhun Abideleri…

Yazıklar olsun böyle eğitim sistemine, bu başka nerede var? Bu iki koca varlığı ayırt edemeyecekseniz orada ne işiniz var? Senden benden Milli Eğitim olmaz! Eğitilmiş, özenle yetiştirilmiş ve vicdanlı eğitimciler yetiştirilmeli.

Bir şeyleri yapmak için takır takır işleyip bastırmayın, o kitap milyonlarca okula ve benim gibi hala liseyi okuyan milyonlarca öğrenciye dağıtıldı.

Eğer bunu 18 yaşında bir çocuk olarak ben fark ediyorsam, koskoca devletimizin Milli Eğitim Bakanlığı nasıl fark edemiyor?

Bu yazılar, fotoğraflar bir kişinin elinden mi çıkıyor?

Birisi tamam basın mı diyor?

Birisi gönder gitsin mi diyor?

Kim ne diyorsa desin, şimdi yapılan bu hata düzeltilemez. Sen o kitapları toplat, yenilerini dağıtana kadar da dönem sonu gelir. Sonra da üniversite için oradan soru sorarsın.

Acaba merak ediyorum da ‘’Milli Eğitim Bakanlığında’’ Anaokulu öğrencileri mi çalışıyor?

Sitemim çok büyük, her şeye dokunulabilir ama Eğitime asla!

‘’Eğitimde düzensizlik, toplumda eksikliktir.’’ Geleceği aydınlığa kavuşturacaklar biz gençleriz.

''Saygı ve sevgilerimle…''

 
Toplam blog
: 8
: 494
Kayıt tarihi
: 21.08.16
 
 

Merhaba, ben Baran. 21 yaşında gençliğinin şahikasında bir gencim. Dokuz Eylül Üniversitesi İzmir M..